Gå til innhold

Skal jeg dra alene til Kroatia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får en tur av mannen hvis jeg vil dra. Hadde jo vært digg med litt alenetid, men vet ikke om det blir for lenge med en uke. Har vært i karibien alene i to uker tidligere, og hadde det supert. Da hadde jeg imidlertid ikke barn. Skal, skal ikke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde hvertfall reist. En uke går fort med sol, bøker, god mat og late dager 😊

Skrevet

Jeg hadde reist tvert!😊

Skrevet

Har så lyst! Jeg og kindelen og et glass viiiin! Men jeg synes kanskje det er litt mye penger å bruke på meg. Føler meg egoistisk.

Skrevet

Jeg hadde ikke brukt en uke av ferien min uten mann og barn, men det å reise en uke alene i seg selv hadde ikke vært noe problem.

Anonymous poster hash: 1f4ae...e78

Skrevet

Jaaaaaaaaa!

Anonymous poster hash: 3428b...a65

Skrevet

UFF er så ambivalent!

Skrevet

Reis og kos deg. Lad opp batteriene og nikos deg med Kindlen. Det skal jeg også snart.

Anonymous poster hash: 82e2d...ef1

Skrevet

Tråden er ryddet for dobbeltpost.

MB, moderator.

Skrevet

Ååå så heldig du er! REIS! :D

Anonymous poster hash: 4eacd...e6a

Skrevet

Hadde reist på dagen om jeg hadde fått det tilbudet!

Skrevet

Jeg hadde følt meg skikkelig hemmet av å være alene i et fremmed land så jeg hadde ikke ville dratt alene. Hadde knapt turt å gått ute om kvelden alene.

Anonymous poster hash: 53e70...418

Skrevet

Hadde allerede pakket kofferten om jeg hadde fått det tilbudet.

Anonymous poster hash: 37cb4...3cc
Skrevet

Jeg har også fått det tilbudet av mannen. En side av meg vil så gjerne! Og hadde faktisk hatt godt av det. Men så er det den andre siden av meg som ikke tør. Hva om det skulle skje meg noe?? Ja, jeg krisemaksimerer alt, selv om jeg vet det er tullete.

Men mitt råd til deg; reis og kos deg!! 😊😊

Anonymous poster hash: df95c...eaf

Skrevet

Hørtes herlig ut! Kroatia er jo så fint land også. Vi er der 4-5 uker hver sommer 😊

Skrevet

Aldri verden.

Men en helg på f.eks Kragerø resort hadde jeg hoppet på på flekken

Anonymous poster hash: 81315...72b

Skrevet

Åååå jeg vill så gjerne. Men det er noe som hindrer meg. Liker ikke å bruke så mye penger kun på meg.

Skrevet

Gjør det! Glem fornuften ( ang pengene ) og lytt til hjerte! Følg lysten å reis ☀️💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...