Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Tenkte bare det var litt artig å høre om andres barn sovner til ikke helt tradisjonelle nattasanger? Jenta mi sovner til Your Song av Elton John, andre vanlige nattasanger da ligger hun bare å gliser å flirer å vil ikke sove Men når jeg synger Your Song da faller øya sammen tvert før sangen er ferdig sunget..! Hva med deres barn? Anonymous poster hash: 6cfac...d6a
tante grusom master of law Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 Eldstemann sovnet bare om vi skrudde på beach boys. Hvis jeg sang skrek han. Hvis far sang bare LO han.
Jakkie Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 Min pleide å sovne til Windfall av Thefatrat når han var litt mindre 😄
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 Hehe, her går det i Papirsklip av Kim Larsen. Men det er fordi at jeg liker å synge litt andre sanger enn bæ bæ lille lam. Synger selvsagt mye forskjellig, men hun liker godt Kim Larsen. Anonymous poster hash: 2ae2d...ded
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 Tenkte bare det var litt artig å høre om andres barn sovner til ikke helt tradisjonelle nattasanger? Jenta mi sovner til Your Song av Elton John, andre vanlige nattasanger da ligger hun bare å gliser å flirer å vil ikke sove Men når jeg synger Your Song da faller øya sammen tvert før sangen er ferdig sunget..! Hva med deres barn? Anonymous poster hash: 6cfac...d6a Perfekt i en drøm med Kaizers Orchestra Anonymous poster hash: 8a0cf...7d2
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 Julekveldsvisa... Anonymous poster hash: ac914...6c7
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #7 Skrevet 17. juli 2016 Her sovna vår enten til panfløyte eller "Guri og en chevy" av Plumbo Hun er nå 4,5 og kan Plumbosangen nesten utenat siden hun fremdeles vil høre på den daglig 😅 Anonymous poster hash: 6a0d5...ce1
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #8 Skrevet 17. juli 2016 Da gutta var små satt faren ofte og så på serien "cops". Nattasangen her var da "bad boys" av inner circle i maaange år hvis faren skulle legge dem Anonymous poster hash: ac46d...65e
Millamelis Skrevet 17. juli 2016 #9 Skrevet 17. juli 2016 Her går det i DDE med "det umulige e mulig" 😜
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #10 Skrevet 17. juli 2016 breda dine vida vinger. Anonymous poster hash: 9fdfe...fd9
Gjest Darwinia:-) Skrevet 18. juli 2016 #11 Skrevet 18. juli 2016 Hehe, her går det i Papirsklip av Kim Larsen. Men det er fordi at jeg liker å synge litt andre sanger enn bæ bæ lille lam. Synger selvsagt mye forskjellig, men hun liker godt Kim Larsen. Anonymous poster hash: 2ae2d...ded Jeg eeeeelsker den sangen😊
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #12 Skrevet 18. juli 2016 Jeg eeeeelsker den sangen😊 Me too ❤️ Anonymous poster hash: 2ae2d...ded
Mostly Harmless Skrevet 18. juli 2016 #13 Skrevet 18. juli 2016 Ikke helt nattasang, men vi reiste på lang biltur til jul med 10 mnd gammel baby. Da han begynte å bli urolig, oppdaget vi at vi bare hadde én CD i bilen. Jommen meg roet han seg ikke til Johnny Cash som sang om Armageddon. Vi ble rimelig lei av Johnny Cash den ferien, men heller dommedag enn skrikende baby...
Miss Honey Skrevet 18. juli 2016 #14 Skrevet 18. juli 2016 Tenkte bare det var litt artig å høre om andres barn sovner til ikke helt tradisjonelle nattasanger? Jenta mi sovner til Your Song av Elton John, andre vanlige nattasanger da ligger hun bare å gliser å flirer å vil ikke sove Men når jeg synger Your Song da faller øya sammen tvert før sangen er ferdig sunget..! Hva med deres barn? Anonymous poster hash: 6cfac...d6a Jenta mi roet seg med George Michael Jesus to a child😝 Var helt sprøtt, uansett hvor mye hun hylte og skrek stoppet det på sekundet jeg satte på den sangen😂❤️
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #16 Skrevet 18. juli 2016 Eldste roet seg bare når jeg nynnet en melodi som jeg ikke klarte å huske hva var for en melodi. Noen år senere fant jeg det ut og det viste deg å være "deg være ære" (eller hva den nå heter, den kristne sangen). Anonymous poster hash: a2fae...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå