Gå til innhold

Går dette på forsikringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knakk fortannen min. Jeg drakk brus og ene barnet hoppet opp i flasken så den slo hardt inn i tannen.

Anonymous poster hash: 84ef1...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget mulig. Ring forsikringsselskapet i morgen og spør dem.

Anonymous poster hash: e54b2...a77

Skrevet

Meget mulig. Ring forsikringsselskapet i morgen og spør dem.

Anonymous poster hash: e54b2...a77

Vi er på ferie i utlandet. Får ringe når vi reiser hjem om noen dager.

Takk for svar. Blir ikke noen flere smilende ferie bilder i hvertfall. Hehe

Skrevet

Vi er på ferie i utlandet. Får ringe når vi reiser hjem om noen dager.

Takk for svar. Blir ikke noen flere smilende ferie bilder i hvertfall. Hehe

Hvis du er på ferie må du kontakte forsikringsselskapet der du har reiseforsikringen. Det er mulig du må ha dokumentasjon fra lege eller tannlege der skaden skjedde.

Anonymous poster hash: ec5da...7b4

Skrevet

Det høres ut som en reiseulykke som dekkes av reiseforsikringen.

Anonymous poster hash: 52112...25d

Skrevet

Dette regnes som "plutselig ytre påvirkning" og dekkes dermed under ulykkesdekning på reiseforsikring (iallefall ville det vært dekket i to selskap jeg har jobbet for). Det er forskjellig fra selskap til selskap hvor mye som dekkes, men det er vanlig at du har en liten dekning for behandling mens du er på reisen (ofte kr 5000)og deretter også dekning for behandlingsutgifter etter hjemkomst (dette har vært kr 20000 der jeg har jobbet). Det er nok lurt å ta kontakt med forsikringsselskapet ditt mens du fortsatt er på reise slik at du får riktig informasjon om hva slags dokumentasjon du trenger etc.

Anonymous poster hash: 89d59...6ec

Skrevet

Dette regnes som "plutselig ytre påvirkning" og dekkes dermed under ulykkesdekning på reiseforsikring (iallefall ville det vært dekket i to selskap jeg har jobbet for). Det er forskjellig fra selskap til selskap hvor mye som dekkes, men det er vanlig at du har en liten dekning for behandling mens du er på reisen (ofte kr 5000)og deretter også dekning for behandlingsutgifter etter hjemkomst (dette har vært kr 20000 der jeg har jobbet). Det er nok lurt å ta kontakt med forsikringsselskapet ditt mens du fortsatt er på reise slik at du får riktig informasjon om hva slags dokumentasjon du trenger etc.

Anonymous poster hash: 89d59...6ec

Takk for svar.

Problemet er at jeg får ikke mulighet til å få dratt innom en plass å få dokumentasjon før vi reiser hjem.

Vi reiser vidre i morgen. Og nå er vi langt unna legevakt. Tannlege osv.

Onsdag sitter vi på flyet hjem.

Men skal ringe forsikring selskapet mitt i morgen. Vi har sånn super forsikring. Så håper vi er dekket 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...