Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Er det noen som spiller som kan forklare meg litt? Hvordan vet du hvor du finner pokermon er og hva er alle de prikkene som flyr rundt noen ganger? Hvorfor kommer det en blå "elsplosjon" noen ganger når jeg tapper på skjermen, men ikke hele tiden? Anonymous poster hash: c5a40...ae0
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 Du må gå rundt. De små prikkene er bare pynt. Det nytter ikke å lage blå "eksplosjoner" om du ikke ser en pokemon. Du vil se pokemon når du går rundt. Mobilen vibrerer også for å varsle. Så trykker du på pokemonen og da kan du se den med kameraet så det ser ut som den er på veien foran deg. Dra fingeren opp og over den for å kaste pokeball på den. Krever litt øvelse å få det til sånn at du fanger pokemonen Anonymous poster hash: b4736...90d
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 Du må gå rundt. De små prikkene er bare pynt. Det nytter ikke å lage blå "eksplosjoner" om du ikke ser en pokemon. Du vil se pokemon når du går rundt. Mobilen vibrerer også for å varsle. Så trykker du på pokemonen og da kan du se den med kameraet så det ser ut som den er på veien foran deg. Dra fingeren opp og over den for å kaste pokeball på den. Krever litt øvelse å få det til sånn at du fanger pokemonen Anonymous poster hash: b4736...90d Takk for svar.Jeg har fanget noen, men ofte står det at det er flere i nærheten, men jeg aner ikke i hvilken retning og ingen funker opp selv om jeg går rundt. Anonymous poster hash: c5a40...ae0
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 Takk for svar. Jeg har fanget noen, men ofte står det at det er flere i nærheten, men jeg aner ikke i hvilken retning og ingen funker opp selv om jeg går rundt. Anonymous poster hash: c5a40...ae0 Ja, jeg har ikke funnet ut av det der jeg heller.. Kanskje Google det? Anonymous poster hash: b4736...90d
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 Kjenner du en på 12 år +? Spør om hjelp! De fleste kan det meste allerede! Anonymous poster hash: 6260e...998
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 NRK nett-TV har noe som heter Flipp klipp, eller noe sånn. To litt fjerne duder som tester appen. Anonymous poster hash: f44d2...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå