Gå til innhold

Hvor mange bøker har du..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hjemmet ditt som er dine? Tenker jeg skal kvitte meg med bøker nå som jeg skal flytte og har ikke så mye plass...

Men vanskelig synes jeg!

Har ca 150 stk!

Anonymous poster hash: d311f...511

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Store mengder! Skjønner ikke hvordan jeg noen gang skal kunne klare å kvitte meg med bøker! I alle fall ikke skjønnlitteratur.

Skrevet

Gjorde et grovt overslag nå - ser ut som om jeg har ca. 350 bøker, men frykter at det er 400.

Noe herk når man flytter! Har planer om å kvitte meg med noen, men synes også det er vanskelig. Kvittet meg med rundt 30 for et år siden, syntes da jeg var kjempeflink, men ser jo nå at det bare var en dråpe i havet ;)

Anonymous poster hash: d5880...17f
Skrevet

Aner ikke hvor mange jeg har, men det er mange. Nå kjøper jeg neste bare bøker på kindle, så det blir ikke mange nye. Vil ikke kvitte meg med de jeg har.

Skrevet

Har ingen aning, men kan jo gjøre et raskt overslag...

Ca 200 stykker i stua

Minst 2-300 stykker i kjellerstua

Kanskje 50-100 på soverommet

Så kommer kasse på kasse på loftet..

Nei, jeg klarer ikke gjøre er overslag engang 😉

Anonymous poster hash: 6a8c0...a3b

Skrevet

Har kanskje 50 -70 stk. Har kvittet meg med en del det siste året. Serier tar jeg vare på, enkelt bøker gir jeg videre til venner.leser alle først

Anonymous poster hash: 8ab8f...45e

Skrevet (endret)

Mange! Har to hele vegger i kjellerstuen med stappfulle bokhyller. Overdriver nok ikke hvis jeg sier minst 1000 bøker. Endel er faglitteratur, men har også bøker jeg har spart på fra jeg har ung. Som feks Frøken detektiv og Bobsy barna :)

Elsker å kjøpe bøker på loppemarked, og kommer til å slite den dagen jeg må kvitte meg med noen av dem.

Endret av Kira
Skrevet

Har 0 bøker og skal ha 0 bøker.

Anonymous poster hash: ca6f7...966
Skrevet

Det er så godt å høre! 😊

At det er flere som har masse bøker de ikke klarer å bli kvitt! Er jo ikke det værste å ha for mye av da! Mye annet som gir rot og kaos!!!

Anonymous poster hash: d311f...511

Skrevet

Vi har et bibliotek. 🙊 Da vi pusset opp laget vi det.

Har vel ti billy hyller fulle av bøker. Hvor mange bøker kan det bli? 5-600? Alt fra fag- til skjønnlitteratur. Vi hadde ambisjoner om å kaste men ble vel bare kastet en søppelsekk med pocket. 🙄

Anonymous poster hash: 9b77a...223

Skrevet

Vi har et bibliotek. 🙊 Da vi pusset opp laget vi det.

Har vel ti billy hyller fulle av bøker. Hvor mange bøker kan det bli? 5-600? Alt fra fag- til skjønnlitteratur. Vi hadde ambisjoner om å kaste men ble vel bare kastet en søppelsekk med pocket. 🙄

Hvis jeg tar med alle barnebøkene fra min barndom blir det sikkert 3-400 til.

Skrevet

Jeg tør ikke telle... Kommer ikke til å kvitte med meg noe særlig av de heller siden det er en del samlinger. Noen samler på sko, jeg samler på bøker.

Anonymous poster hash: 6a051...5d1

Skrevet

Har vel rundt ti fagbøker som jeg ikke vil kvitte meg med, og 40-50 skjønnlitterære bøker. Det er de bøkene jeg nekter å gi fra meg, mens en god del bøker har jeg gikk vekk eller lånt vekk uten å ofre så mye energi på å få dem tilbake. Har ikke så stor plass her jeg bor, og bøker tar fort mye plass. Derfor låner jeg ofte bøker, og gir vekk de jeg ikke har behov for å ha. Får en del bøker gjennom jobben min, og de blir som regel gitt vekk så snart jeg har lest dem. 

Anonymous poster hash: fe4e6...b1e
Skrevet

Jeg tør ikke telle... Kommer ikke til å kvitte med meg noe særlig av de heller siden det er en del samlinger. Noen samler på sko, jeg samler på bøker.

Anonymous poster hash: 6a051...5d1

Samme her. Nøyaktig hvor mange vet jeg ikke, men er snakk om noen tusen bøker..

Anonymous poster hash: 343f2...cdb

Skrevet

Litt usikker på hvor mange jeg har nå, 100 kanskje? Gikk over til Kindle da det vokste fort over med bøker i stua, trodde ikke jeg kom til å like Kindle men jeg elsker den <3

Der har jeg en hel haug med bøker innpå :)

Anonymous poster hash: 4e382...9c2

Skrevet

Åh, det aner jeg ikke. Jeg har mange til å være en privatperson! Eh, oi, hmmm... 1000, kanskje?

Anonymous poster hash: fedfc...570

Skrevet

Alt for mange. Vi har fylt opp hytta med bøker, loftstua der har nesten blitt et bibliotek. I tillegg har vi mye hjemme. Når mannen i tillegg er oversetter så hoper det seg opp.... Tipper mellom 12-1500 bøker. Bare sønnen vår på 5 har sikkert 150-200 bøker 😂

Anonymous poster hash: 45fd0...cc8

Skrevet

Jeg elsker bøker, og i tillegg til Kindle samler jeg på tegneserier og bøker jeg gar et spesielt forhold til :) vi har bokhyller overalt, og jeg syns det er kjempestas!

Anonymous poster hash: 11861...24b

Skrevet

Flere enn jeg orker å telle. Gikk over til Kindle for 8 år siden og et blikk inn på appen viser at der er nesten 1000 bøker bare der 😨

Skrevet

Jeg har to reoler i full høyde og en i halv høyde og de er alle fullstappet. I tillegg har jeg en hylle med mine gamle barnebøker og to pappkasser i boden med slike bøker jeg ikke har hylleplass til.

Skrevet

Vet ikke. Det er flere tusen. Bare kategorien barnebøker flere enn 100 år omfatter rundt 300 stykker og det er jo bare et par hyller på biblioteket.

Anonymous poster hash: 16e59...9f2

Skrevet

Oi, dere har mange! Jeg har max 30, og har tenkt å kvitte meg med de fleste nå. Jeg leser dem jo aldri om igjen uansett.

Skrevet

Aner ikke. Har 4 fulle bokhyller pluss diverse kasser på loftet.

Skrevet

Bøker kalles "kulturell kapital", og så fremt man også leser i bøkene, så kommer dette hele familien til gode. Litteratur er bra for lesehastighet, ordforråd, leseforståelse og allmennkunnskap, og mere til.

Anonymous poster hash: d33d1...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...