Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Ikke troll. Jenta på ti har vært på feriesamvær hos far, kom hjem brun og fin. Stusset litt, har jo vært drittvær. Men vet at hun får farge fort. Men.. Det som har skjer er at hun har tatt solarium med far!!! Vi skal til syden så han ville 'preppe' huden hennes før den sterke sola??? Herregud Anonymous poster hash: 63cb5...db4
LillePunk Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 Jo. 18årsgrense er det blitt for 4 år siden. Ikke bra at ei så ung tar sol på den måten... :/
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 Hvis hun blir fort brun har hun nok ikke tatt solarium så mange ganger. Om hun har tatt det to ganger (f.eks) med en dag eller to imellom har de jot ingen ting å si. Men haha, må neste le av far som i det hele tatt tenker på å legge en 10-åring i solarium!! Han hadde nok fått hørt mine ord om det min datter det var snakk om! Er trossalt en grunn til det blir satt aldersgrenser Anonymous poster hash: 163fb...e28
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 Ja han mener det er gjort i beste mening 😂 Hun har tatt sol 5 ganger a 10 min. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Anonymous poster hash: 63cb5...db4
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 Nå er det jo veldig mange ubetjente solariumer, så det er jo ingen som sjekker alder der Anonymous poster hash: 005ae...bc6
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 Nå er det jo veldig mange ubetjente solariumer, så det er jo ingen som sjekker alder der Anonymous poster hash: 005ae...bc6 Men jeg mente de var pliktig til å være bemannet?? Jeg kan ikke forstå at dette gikk greit.. Anonymous poster hash: 63cb5...db4
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #7 Skrevet 17. juli 2016 Men jeg mente de var pliktig til å være bemannet?? Jeg kan ikke forstå at dette gikk greit.. Anonymous poster hash: 63cb5...db4 Nei, de må ikke det Anonymous poster hash: 005ae...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå