Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Han pusser opp og er stressa, jobbet døgnet rundt med kjøkken i flere uker. Forstår den!! Greit nok det. Vi Har første alenehelg uten barn noensinne. Han bestemmer seg for å gå ut med kompis. I begynnelsen sutret jeg litt over det pga jeg så for meg romantisk helg alene bla bla... Egentlig når jeg tenker meg om i etterkant er det jo ok han gikk ut. Han kommer hjem midt på natten sørpe dritas. Bråker i langt over en time før han kaver seg i seng. Jeg er høygravid og trenger den søvnen jeg kan få+ han sa han ikke skulle bli så full!! Dagen etter var jeg nok litt irritert og satt stille i sofaen. Han kom ned kl 13.30! Han så nok jeg var sur og taklet ikke det! Han forstjente etter alt stresset en tur ut. Så istedenfor at jeg som burde få være irritert pga han løy ang når han skulle hjem + bråket i natt, klikker han på meg! "Hva faen er du så sur for?? Kan du ikke få raua di opp av sofaen? Det er masse jeg har bedt deg om å gjøre!! Hva?? Jeg er gravid og sitter å slapper av i sofaen. Han hadde bedt meg kjøpe noe greier til kjøkkenet. Han sov og jeg gadd virkelig ikke vekke han for å spørre om navn Osv. Nå klarer jeg ikke la oppførselen hans gå! Han snakker ikke sånn til meg!! Han fatter ikke at det er feil og sier ikke unnskyld. Jeg furtet og det er det værste han vet bla bla. Da kunne jeg heller sagt med en gang hva det var, og det gjør at det er greit for han å være ufin i munnen? Jeg har stått opp like tidlig som han de siste ukene med barnet og hatt han alene selv om jeg er høygravid og dårlig. Så får jeg høre dette. Rett før jeg flytter ut. I uken som var var han så snill, plutselig endrer han seg. Typisk han. Ingenting godt varer i vårt forhold. Anonymous poster hash: 2dd25...a58
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 Han skjeller deg ut som forebyggende virkemiddel. Han vet at det er han selv som bør bli skjelt ut. Og har sikkert en dårlig samvittighet han ikke vil vedkjenne seg. Anonymous poster hash: 28afc...eac
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Dere er slitne og irritable begge to. Det kan fort skje at man da bringer frem det verste i hverandre. Dere bør kanskje jobbe litt med kommunikasjonen. Sett ord på hva dere føler, i stedet for å surmule eller kjefte. Anonymous poster hash: 74b4b...115
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Dere er slitne og irritable begge to. Det kan fort skje at man da bringer frem det verste i hverandre. Dere bør kanskje jobbe litt med kommunikasjonen. Sett ord på hva dere føler, i stedet for å surmule eller kjefte. Anonymous poster hash: 74b4b...115 Enig med denne. Anonymous poster hash: 3f62d...dd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå