Gå til innhold

Inspirert av lege-innlegget


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til fastlegen min med hårsekkbetennelse 'der nede' etter barbering. Men det visste vi ikke i øyeblikket.

 

Legen mistenkte herpes, og spurte om jeg hadde vært med ny partner i det siste. Svarte at nei, hatt samme partner i tre år.

 

Er du SIKKER på at du ikke har vært med en annen, spurte han....😳

 

Nå kan jeg le av det, men jeg ble rasende den gangen😂😂

 

Anonymous poster hash: 952ae...63b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde noe "lignende" for noen år siden da jeg midt på sommeren kom med en sinnsyk kløe hvor legen også vurderte kjønnssykdom og stolte ikke på at jeg og mannen var trofaste - altså, jeg kunne jo faktisk ikke vite 100% at mannen min var ærlig. Jeg ble kjempeprovosert, synes det var så respektløst å antyde at min mann var "løs på tråden". Og - det viste seg kun å være soppinfeksjon forårsaket av varme og bading, og - mannen og jeg har vært 100% trofaste i de 16 årene vi har vært sammen og akter å fortsette med det resten av livet...

 

Anonymous poster hash: bf10e...d95

Skrevet

Nordmenn og deres trang til å føle seg krenket altså...

Nå er det mange som er utro, og legene kjenner ikke hver enkelt av dere på et personlig plan. Når dere kommer med symptomer på kjønnssykdom så må dere tåle at legen stiller spørsmål. Er nok ikke helt uvanlig med folk som blir smittet av deres "trofaste" partnere.

 

Anonymous poster hash: 239ac...e2a

Skrevet

Leger bør være fintfølende...samtidig er det et faktum at folk underrapporterer om flaue ting

 

Anonymous poster hash: 9c204...cc8

Skrevet

Hvordan i h****** er det mulig å la seg krenke av at en ukjent stiller spørsmål ved trofasthet? Han spør jo ut fra sin erfaring, ikke kjennskap til deg og ditt forhold.

 

Anonymous poster hash: 06831...510

Skrevet

Hvordan i h****** er det mulig å la seg krenke av at en ukjent stiller spørsmål ved trofasthet? Han spør jo ut fra sin erfaring, ikke kjennskap til deg og ditt forhold.

 

Anonymous poster hash: 06831...510

Det er en ting å spørre, men å spørre om jeg er sikker...? 😂

Er sikkert noen som ikke vet hva de gjør altså... Men jeg har kontroll der...

 

Anonymous poster hash: 952ae...63b

Skrevet

Og vet dere hva? Partneren er ofte den siste som får vite at den andre er utro. Så man kan vel ikke si bastant at det har partneren min aldri vært? Er vel de færreste som er sammen 24 t i døgnet...

 

Anonymous poster hash: 982c3...2ad

Skrevet

Er jo ikke helt relatert, men var hos en kvinnelig gyn på Olafia for mange år siden, på grunn av gjentatt ubalanse i underlivet.

Hun var utrolig hardhendt (og jeg var naturlig nok veldig sår), så spurte hun "HAR DU MENSEN??"

"Eh, nei, ikke som jeg vet om?"

"Nei, du blør i hvertfall!"

Ikke så rart, slik som hun brøytet seg vei der nede..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...