Gå til innhold

Mulig å trene seg fra null til triatlet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke trent på mange år, er overvektig og lei ! Har lyst å sette meg et "hårete", men realistisk mål. Er dette mulig ?

Anonymous poster hash: 2f890...739

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja min søster klarte det og meldte seg på hovetri. Hun var overvektig og ikke trent

Anonymous poster hash: 54574...2a4

Skrevet

Vet om flere som har gjort det.

Anonymous poster hash: 5796d...84d

Skrevet

Sett deg delmål underveis kanskje. Jeg var 40 kg overvektig. Startet med en mil løp. Så halvmaraton. I år blir det maraton.

Jeg blir aldri triatlet da jeg ikke kan svømme pga hypermobil skulder som går ut av ledd.

Du kan klare det du vil.

Anonymous poster hash: 419c4...74c

Skrevet

Det går helt fint. Så lenge du er innstilt på det, og ikke lar nedturer stoppe veien videre ☺️ Lykke til.

Skrevet

Sett deg delmål underveis kanskje. Jeg var 40 kg overvektig. Startet med en mil løp. Så halvmaraton. I år blir det maraton.

Jeg blir aldri triatlet da jeg ikke kan svømme pga hypermobil skulder som går ut av ledd.

Du kan klare det du vil.

Anonymous poster hash: 419c4...74c

Hvordan startet du ? Mat ? Trening ? Jeg vil virkelig dette men føler det er en jungel av kostholds og treningsråd !

Anonymous poster hash: 2f890...739

Skrevet

Selvsagt er det mulig.

Bare å gyve løs på oppgaven med dødsforakt. Finn ut selv hvordan du bør spise og trene. Det gir best motivasjon når man studerer emnet selv. Dessuten vil du få sprikende råd fra forskjellige mennesker avhengig av deres egne mål, erfaringer og meninger om hvor du bør legge lista.

Dediker deg for oppgaven og bli en trenings(idiot) for en periode så skal du se fremgangen vil være utrolig.

Lykke til

Anonymous poster hash: fce06...655

Skrevet

Jeg vet om ei som gjorde det :)

Enig med hun over, sett deg delmål underveis. F.eks. løpe en mil, en minitriathlon til våren, en halv-triathlon, så full pakke.

Det er mulig :)

Anonymous poster hash: 6e137...ec4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...