Mulan :) Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Etterlyses Har prøvd før, men prøver igjen... Må da være endel her inne! Ønsker kontakt
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 Jeg er Mamma til ett donorbarn. Eksen min er steril så vi valgte denne muligheten Anonymous poster hash: 55e69...473
Mulan :) Skrevet 17. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2016 Fungerer han som en pappa for barnet, eller? Hvor mange forsøk før du ble gravid?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 Fungerer han som en pappa for barnet, eller? Hvor mange forsøk før du ble gravid? Trengte ett forsøk. Han er pappa'n til barnet vårt. Altså som en helt vanlig pappa 😀 ikke bestemt oss enda på om vi skal fortelle henne at hun er donorbarn. Anonymous poster hash: 55e69...473
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 Har to donorbarn Anonymous poster hash: 07a03...650
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 Gift og har to barn med donor, men er lesbisk, så hos oss er det åpenbart at vi har brukt donor. Du leter kanskje etter andre heterofile par og deres erfaringer? Anonymous poster hash: 5e901...074
Mulan :) Skrevet 17. juli 2016 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2016 Tenkte mer på single med donorbarn 😉 Ønsker å høre litt erfaringer med det, da jeg selv snart er i prøvefasen 😁
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #8 Skrevet 17. juli 2016 Mulan , on 17 Jul 2016 - 11:31, said: Tenkte mer på single med donorbarn Ønsker å høre litt erfaringer med det, da jeg selv snart er i prøvefasen Hvorfor velger du å få barn alene? Anonymous poster hash: ab0a9...ff4
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #9 Skrevet 17. juli 2016 Mulan , on 17 Jul 2016 - 11:31, said: Tenkte mer på single med donorbarn Ønsker å høre litt erfaringer med det, da jeg selv snart er i prøvefasen Kjenner du til fema? www.fema.no Anonymous poster hash: 0abf5...1d2
Mulan :) Skrevet 17. juli 2016 Forfatter #10 Skrevet 17. juli 2016 Mulan , on 17 Jul 2016 - 11:31, said: Tenkte mer på single med donorbarn Ønsker å høre litt erfaringer med det, da jeg selv snart er i prøvefasen Hvorfor velger du å få barn alene? Anonymous poster hash: ab0a9...ff4 Hvorfor jeg velger å få barn alene? Ehh.... Hvorfor ikke spør jeg da?? Jeg er singel, har ikke lyst på en mann, men jeg har veldig lyst på et barn til derfor :-)
Mulan :) Skrevet 17. juli 2016 Forfatter #11 Skrevet 17. juli 2016 Mulan , on 17 Jul 2016 - 11:31, said: Tenkte mer på single med donorbarn Ønsker å høre litt erfaringer med det, da jeg selv snart er i prøvefasen Kjenner du til fema? www.fema.no Anonymous poster hash: 0abf5...1d2 Mulig jeg har sett litt på det... Men nå er nettsiden nede....! Var det der det kostet penger å melde seg inn tro? 😳
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #12 Skrevet 17. juli 2016 Mulan , on 17 Jul 2016 - 14:43, said: Mulig jeg har sett litt på det... Men nå er nettsiden nede....! Var det der det kostet penger å melde seg inn tro? Å, var ikke klar over at nettsidene var nede,har ikke fulgt med på lenge. Det er en forening for single som har eller ønsker donorbarn. Dehar noe forumgreier på siden, det får man kun tilgang tilsom medlem av foreningen, jeg husker ikke hva medlemsavgiften er på, men tror ikkedet var så voldsomt. Har som sagt ikke vært inne der på lenge, men tidligere lå det også en del informasjon tilgjengelig for de som ikke var medlemmer. Anonymous poster hash: 0abf5...1d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå