Gå til innhold

Donorbarn eller foreldre til donorbarn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etterlyses :)

Har prøvd før, men prøver igjen... Må da være endel her inne! Ønsker kontakt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er Mamma til ett donorbarn. Eksen min er steril så vi valgte denne muligheten

 

Anonymous poster hash: 55e69...473

Skrevet

Fungerer han som en pappa for barnet, eller?

Hvor mange forsøk før du ble gravid?

Skrevet

Fungerer han som en pappa for barnet, eller?

Hvor mange forsøk før du ble gravid?

Trengte ett forsøk. Han er pappa'n til barnet vårt. Altså som en helt vanlig pappa 😀 ikke bestemt oss enda på om vi skal fortelle henne at hun er donorbarn.

 

Anonymous poster hash: 55e69...473

Skrevet

Har to donorbarn

 

Anonymous poster hash: 07a03...650

Skrevet

Gift og har to barn med donor, men er lesbisk, så hos oss er det åpenbart at vi har brukt donor. Du leter kanskje etter andre heterofile par og deres erfaringer?

 

Anonymous poster hash: 5e901...074

Skrevet

Tenkte mer på single med donorbarn 😉

Ønsker å høre litt erfaringer med det, da jeg selv snart er i prøvefasen 😁

Skrevet
Mulan :) , on 17 Jul 2016 - 11:31, said:

Tenkte mer på single med donorbarn

Ønsker å høre litt erfaringer med det, da jeg selv snart er i prøvefasen

Hvorfor velger du å få barn alene?

 

Anonymous poster hash: ab0a9...ff4

Skrevet

Mulan :) , on 17 Jul 2016 - 11:31, said:

Tenkte mer på single med donorbarn
Ønsker å høre litt erfaringer med det, da jeg selv snart er i prøvefasen

 

Kjenner du til fema?

www.fema.no

 

 



Anonymous poster hash: 0abf5...1d2
Skrevet

 

Mulan :) , on 17 Jul 2016 - 11:31, said:

 

Tenkte mer på single med donorbarn

Ønsker å høre litt erfaringer med det, da jeg selv snart er i prøvefasen

Hvorfor velger du å få barn alene?

 

Anonymous poster hash: ab0a9...ff4

Hvorfor jeg velger å få barn alene? Ehh.... Hvorfor ikke spør jeg da??

Jeg er singel, har ikke lyst på en mann, men jeg har veldig lyst på et barn til :) derfor :-)

Skrevet

 

Mulan :) , on 17 Jul 2016 - 11:31, said:

 

Tenkte mer på single med donorbarn

Ønsker å høre litt erfaringer med det, da jeg selv snart er i prøvefasen

 

Kjenner du til fema?

www.fema.no

 

 

 

Anonymous poster hash: 0abf5...1d2

 

Mulig jeg har sett litt på det... Men nå er nettsiden nede....! Var det der det kostet penger å melde seg inn tro? 😳

Skrevet

Mulan :) , on 17 Jul 2016 - 14:43, said:

Mulig jeg har sett litt på det... Men nå er nettsiden nede....! Var det der det kostet penger å melde seg inn tro?

 

Å, var ikke klar over at nettsidene var nede,har ikke fulgt med på lenge. Det er en forening for single som har eller ønsker donorbarn. Dehar noe forumgreier på siden, det får man kun tilgang tilsom medlem av foreningen, jeg husker ikke hva medlemsavgiften er på, men tror ikkedet var så voldsomt. Har som sagt ikke vært inne der på lenge, men tidligere lå det også en del informasjon tilgjengelig for de som ikke var medlemmer.



Anonymous poster hash: 0abf5...1d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...