Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Men gleder meg så til høsten. Kaldt vær så får jeg sove mer, mindre syk ( helt slått ut av sommerforkjølelse hele 2 ganger) Føler meg ikke så ensom lenger. Kjenner på at man er singel om sommeren når alle venninner og barn skal finne på ting og jeg den eneste som ikke blir invitert for jeg har ikke kjæreste. Høsten er kos og det er mørkere på kvelden slik at jeg taktisk får sove før 2-3 tida hver natt Anonymous poster hash: 8c5f2...d9a
Ylva og Mathilde Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 Kjenner meg igjen fra tidligere, sommeren er den mest ensomme tiden! Spør om ikke du kan være med og, eller finn deg en ny enslig venninne med barn. Har du ingen på jobb eller i perifer omkrets?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 Kjenner meg igjen fra tidligere, sommeren er den mest ensomme tiden! Spør om ikke du kan være med og, eller finn deg en ny enslig venninne med barn. Har du ingen på jobb eller i perifer omkrets? Jobb har jeg men alle er nye så ikke så mye samhold der enda sikkertbedre til neste år. Vet ikke helt hvor jeg skal finne en enslig kvinne med barn. Er ikke mange ukene igjen heldigvis 😀 Anonymous poster hash: 8c5f2...d9a
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 Sommeren er ei fin tid til å gå på date. Kjør på, det er mange single det ute. Tinder, sukker osv.... Anonymous poster hash: 705e4...0be
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 Men gleder meg så til høsten. Kaldt vær så får jeg sove mer, mindre syk ( helt slått ut av sommerforkjølelse hele 2 ganger) Føler meg ikke så ensom lenger. Kjenner på at man er singel om sommeren når alle venninner og barn skal finne på ting og jeg den eneste som ikke blir invitert for jeg har ikke kjæreste. Høsten er kos og det er mørkere på kvelden slik at jeg taktisk får sove før 2-3 tida hver natt Anonymous poster hash: 8c5f2...d9a Hvor bor du? Anonymous poster hash: a741c...b8e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 Sommeren er ei fin tid til å gå på date. Kjør på, det er mange single det ute. Tinder, sukker osv.... Anonymous poster hash: 705e4...0be Jeg har gitt opp menn. de er bare interessert i sex. Hvis det er sex jeg skal ha så går jeg heller på byen i ny og ne. Anonymous poster hash: 8c5f2...d9a
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #7 Skrevet 17. juli 2016 Hvor bor du? Anonymous poster hash: a741c...b8e Det blide Sørland 😀 Anonymous poster hash: 8c5f2...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå