Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Hun unner meg ikke glede . Hun vil stadig at jeg skal ta vare på og bry meg om mine andre søsken . Jeg har aldri noen å prate med. Har prøvd å snakke med henne om dette , men fått til svar at jeg burde klare meg selv . Forventer ikke noe av henne lenger , men føler ikke for å ha noe nært forhold til henne . Dette reagerer hun veldig på Og er nå sur på meg . Skal nevnes at det alltid har vært meg som har måttet passe på mine søsken da min mor og far skiltes ! Anonymous poster hash: 8497e...4e5
Gjest Antarctica Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Sier du til svar at nei, dine søsken bør klare seg selv, mens du her og nå trenger og fortjener litt omsorg? Sier du at det er din tur nå og at du er lei av å være tilsidesatt og å stille opp for andre?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 Ja, det har jeg gjort flere ganger . Får til svar at jeg må klare meg selv . Har nå bestemt meg for at de også må klare seg selv . Er så sliten og lei meg. Føler meg så alene . Hi Anonymous poster hash: 8497e...4e5
Gjest Antarctica Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 Ja, det har jeg gjort flere ganger . Får til svar at jeg må klare meg selv . Har nå bestemt meg for at de også må klare seg selv . Er så sliten og lei meg. Føler meg så alene . Hi Anonymous poster hash: 8497e...4e5 Men har du sagt det i reine ord? Er man høflig og diplomatisk går det ofte ikke inn... Hvis du har vært tydelig, og din mor fortsatt mener at du skal stille opp ekstra uten at det virker begge veier, så ville jeg ha tatt en grundig analyse av hvilke mennesker i livet mitt som bare er energityver, og hvilke jeg har glede av å kjenne. De som stjeler energi må fases ut. Familie eller ei! Se på den lyse sida: Det vil frigjøre deg til å knytte nye og gode nettverk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå