Anonym bruker... Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Vi er i Danmark nå og skal en dag på Legoland. Er det noen dager det er bedre og dra dit på enn andre eller er det like mye folk der nå uansett dag??
Gjest Antarctica Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Om sommeren er det like galt hver dag, det er høysesong nå.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 Masse folk hele tiden. Forsøk på en dag med øsende regnvær... Anonymous poster hash: 15fd2...5dc
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 Vi var der i juli for noen år siden og opplevde ikke at det var mye kl, men derimot syntes vi de var effektive til å få unna køene. Noe an grunnen var antagelig at barna var for små til å ta de mest populære tingene. I tillegg er det visstnok litt mindre køer på lørdager, men vet ikke om det faktisk stemmer. Anonymous poster hash: 0b618...eb0
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #5 Skrevet 16. juli 2016 Lørdager i juli er det ekstra mange har jeg hørt fra ett par stk som var der, det må ha vært en lørdag med regnvær om det var ok der. Når slutter det å være veldig mange der da? Anonymous poster hash: ef808...7e9
Mandala Skrevet 16. juli 2016 #6 Skrevet 16. juli 2016 Jeg har vært der to ganger i høysesong og har slettes ikke noen opplevelse av bare kø og mange folk. Jeg syns det har gått overraskende bra!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #7 Skrevet 16. juli 2016 Lørdager i juli er det ekstra mange har jeg hørt fra ett par stk som var der, det må ha vært en lørdag med regnvær om det var ok der. Når slutter det å være veldig mange der da? Anonymous poster hash: ef808...7e9 Når skolene begynner igjen i Danmark tipper jeg. Vi var der uka før skoleferien der begynte og uka etter. Gikk fra nesten ingen kø til halvtimes køer nesten over alt, til og med for å få kjøpt en popcorn. Fint vær begge dagene. Anonymous poster hash: b54c3...4b5
Gjest Antarctica Skrevet 16. juli 2016 #8 Skrevet 16. juli 2016 Men utover på ettermiddagen, når folk begynner å dra hjem, er det ofte mer luft. Fra ca 16.30 og utover.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #9 Skrevet 16. juli 2016 Vi var der for to uker siden. Groteskt mange folk ene dagen. En tirsdag tror jeg. Det var sånn at køen inn i Legoland gikk laaaangt bortover gaten. Dagen etter var det få folk. Nesten ingen køer noen steder. Den dagen det var hinsides med kø var det litt sol. Den dagen det var lite kø var det overskyet, pittelitt byger. Ellers er det litt tilfeldig. Anonymous poster hash: 967dc...70f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #10 Skrevet 16. juli 2016 Vi var der i slutten av juni, og etter vår erfaring og det som det stod på hjemmesiden til Legoland er onsdag og torsdag de dagene med færrest folk. De beste dagene er da dagene det øsregner på morgenen og blir finere utover dagen siden da finner folk på andre ting så sjekk også værmeldingen Anonymous poster hash: 420b1...561
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #11 Skrevet 16. juli 2016 Noen mener lørdager er litt bedre, fordi det er hyttebyttedag for mange. Det er vel heslige køer uansett i juli. Anonymous poster hash: 85796...d8c
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #12 Skrevet 16. juli 2016 Men utover på ettermiddagen, når folk begynner å dra hjem, er det ofte mer luft. Fra ca 16.30 og utover. Jeg stod i en halvtimes kø for å kjøpe is etter at attraksjonene var stengt også. Men mulig det var spesielt ille akkurat den dagen. Anonymous poster hash: b54c3...4b5
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #13 Skrevet 16. juli 2016 Spring igjennom Legoland, begynn "bakerst" . Da slipper dere så lange køer i begynnelsen. Møt opp litt Før det åpner. Anonymous poster hash: 3c782...dbf
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #14 Skrevet 16. juli 2016 I fjor var vi der på ettermiddagen, det var veldig greit. Når de åpner om morgenen står det kø på utsiden og alle går i kø gjennom parken.... Men kommer du klokken 15 begynner de minste ungene som har vært der siden klokken 10 å bli slitne og folk reiser hjem. Vi bodde på Lalandia så vi gjorde noe annet på formiddagen, spiste en god lunsj/middag i 14-tiden og dro i parken klokken 15 og var der til det stengte, helt perfekt Fra 16-17 var det nesten ikke køer lenger i det hele tatt. Anonymous poster hash: 89532...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå