Gå til innhold

Hva er det dummeste DU noen gang har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av samme tråd,bare med mennene.

Tenker morsomme dumheter og flauser, skal være en morsom tråd.

Noe av det dummeste var i studietiden da jeg hadde drukket dårlig vin ( alle som drakk den ble syke), ble så utrolig full og skulle møte en haug lagkamerater til samboeren. Endte visst med at jeg fornærmet alle etter tur og havnet i en krangel med en om handlingen i ett eventyr.

Ekstremt flaut og usjarmerende.

Anonymous poster hash: 5696e...dee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjørt i fylla

Anonymous poster hash: 1ffe3...cd4

Skrevet

En gang jeg havnet på byen og fult narchpiel lille julaften. Våknet helt gåen hos en fremmed kar på selve julaften og kom meg på første buss hjem. Glade jul lizzm!

Skrevet

En gang for hundre år siden jeg hadde full rulle med min ex i hans foreldres hus og først ble klar over at trusen min hadde blitt gjenglemt da jeg fikk den overlevert av min ex-svigermor som hadde fått den av hushjelpen. Den hadde blitt funnet under sengen til svigermor og svigerfar.

De som sier at om hundre år er allting glemt tar feil.

Skrevet

Dumpet kjæresten i mine yngre dager, pga problemer med å forplikte meg. Var egentlig meg som var mest pågående for å bli et par, han ville vente litt. Selvom han var helt på tuppa etter meg. To dager etter han endelig gikk med på det dumpet jeg han 😳 Han snakker ikke til meg den dag idag ! Dette er 14 år siden ca. Hadde litt kontakt med han 3 år etter. Hvor han var ute etter hevn, vi hadde sex og han stakk når jeg sa jeg ikke var interessert i å ha en elsker 😳😐

Anonymous poster hash: 3265a...518

Skrevet

Låste fast en annen dames sykkel i et sykkelstativ istedet for for min egen. Når jeg kom for å hente sykkel, sto hun der med politi klar til å klippe over låsen. Jeg måtte bare krype til korset og si at jeg hadde nøkkel. Flaut 😜

Anonymous poster hash: 51b5d...348

Skrevet

På vei hjem fra et utested måtte jeg tisse og gjemte meg bak en bygning på et industriområde, helt tomt for folk. Var veeldig full, i kjole og høye hæler, og satte meg ned på huk. Plutselig kjente heg at jeg måtte bæsje også (!!!) og før jeg fikk tenkt meg om hadde jeg altså bæsjet. Ble ikke oppdaget, og spaserte videre hjem.

Neste morgen hadde jeg ingen anelse om hva jeg hadde gjort, før jeg et par timer utpå dagen ikke kunne finne pengeboka mi som jeg husket jeg hadde i hånda da jeg spaserte hjem. DAA husket jeg hva jeg hadde gjort, og skjønte da også at jeg hadde lagt pengeboka mi ifra meg da jeg satt på huk bak bygningen..! Måtte jo løpe rett tilbake og finne den, og der lå den, rett ved siden av bæsjen! Heldigviiiis aldri noen som fant ut av det, men jeg gremmes enda ved tanken, mange år senere.

Anonymous poster hash: 24e5a...ce0

Skrevet

Kjørt på en syklist. Vedkommende fikk lårhalsbrudd og døde få mnd senere. Den følelsen jeg sitter igjen med kan ikke beskrives, men dette er noe som vil være svidd fast i meg for evig tid! :(

Anonymous poster hash: 5fbf8...6e7
Skrevet

Hadde sex med en gutt venninnen min var forelsket i og som hun hadde hatt sex med tidligere. Jeg var ikke interessert i denne gutten men klarte ikke si nei, prøvde med alle gode unnskyldninger for hvorfor vi ikke kunne hooke men han trumfet alle. Vi var gode venner så det var grunnen til at jeg ikke klarte å avvise han kontant, ville ikke ha det kleint senere😒 Jeg var ung, dum og jævlig feig! Venninnen min snakket ikke til meg på mange år og nå er vi bare perifere venner.

Anonymous poster hash: 384a0...d33

Skrevet

Vært sammen en drittsekk i 25 år.

Anonymous poster hash: 44fd3...201

Skrevet

På vei hjem fra et utested måtte jeg tisse og gjemte meg bak en bygning på et industriområde, helt tomt for folk. Var veeldig full, i kjole og høye hæler, og satte meg ned på huk. Plutselig kjente heg at jeg måtte bæsje også (!!!) og før jeg fikk tenkt meg om hadde jeg altså bæsjet. Ble ikke oppdaget, og spaserte videre hjem.

Neste morgen hadde jeg ingen anelse om hva jeg hadde gjort, før jeg et par timer utpå dagen ikke kunne finne pengeboka mi som jeg husket jeg hadde i hånda da jeg spaserte hjem. DAA husket jeg hva jeg hadde gjort, og skjønte da også at jeg hadde lagt pengeboka mi ifra meg da jeg satt på huk bak bygningen..! Måtte jo løpe rett tilbake og finne den, og der lå den, rett ved siden av bæsjen! Heldigviiiis aldri noen som fant ut av det, men jeg gremmes enda ved tanken, mange år senere.

😂😂legge fra seg identifikasjonspapirer ved siden av bæsjen sin😂😂😂 ler meg ihjel av deg! Takk for at du delte😂😂😂

Anonymous poster hash: 49809...3cb

Skrevet

Ligge våken og lese på DiB nå, når det er min tur til å stå opp tidlig med barna i morgen....

Anonymous poster hash: 8e0e1...6a0

Skrevet

Jeg og en venninne var på byen, var veldig gode i farta begge to. Vi møtte noen fyrer som vi ble med hjem på nachspiel, vi løy om hvem vi var, hva vi het og hvor vi bodde (av en eller annen grunn var dette rasende festlig akkurat da). Festen gikk mot slutten og det var bare jeg og venninnen som var våkne. Vi bestemte oss for å dra hjem, men før vi dro hjem fant venninnen min ut at vi trengte litt mat og drikke på vei hjem, så hun tok en flaske vodka, alle sigaretter hun kunne finne + div. og vi lista oss stille ut i natten.

Dagen etter, jeg hadde verdens største hangover, fikk jeg en Tlf.."Hei ......., du glemte almenakken din hos oss. Vil du ha den tilbake?" Herre min hatt, fylleangsten fra helvete!

Heldigvis var fyren hyggelig og hadde humor. Han kom å møtte meg i byen, og jeg fikk den tilbake (den var min alt, med alle avtaler, huskelister osv, så måtte ha den tilbake). Jeg har ALDRI før eller etter vært så flau!

Anonymous poster hash: 0a1de...53a

Skrevet

😂😂legge fra seg identifikasjonspapirer ved siden av bæsjen sin😂😂😂 ler meg ihjel av deg! Takk for at du delte😂😂😂

Anonymous poster hash: 49809...3cb

Visittkort ved siden av visittkort 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...