Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Hvor får man tak i sånn "bånd" til å ha barn i? Tenker ha i tilfelle vesla utvikler seg til å bli en villstyring i store folkemengder. Anonymous poster hash: e576a...ba4
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Haha! Det kan du bare ikke bruke!!! Seriøst?? Gå med ungen din i bånd som en hund???? Du får heller oppdra henne og ta jobben med å passe på henne når dere er ute. Anonymous poster hash: 0f5f3...be1
MammantilNurket Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 Sele er da greit. Brukes mye nedover i Europa. Ser ikke problemet. Kjør på.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 Sele er da greit. Brukes mye nedover i Europa. Ser ikke problemet. Kjør på. Nei, for alt som mange andre gjør er jo helt greit... Herrefred, sele er ikke greit. Anonymous poster hash: 9234e...ae6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #5 Skrevet 16. juli 2016 I tilfelle? Herregud, vent med det. De aller aller fleste trenger det ikke... Sele ser ikke bra ut altså Anonymous poster hash: aa830...d5b
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #6 Skrevet 16. juli 2016 Sele kan være veldig godt å ha, særlig på steder med masse mennesker og hvor barn lett kan stikke av og "bli borte". Men ikke til vanlig! Tror du får tak i det i velassorterte barneutstyrsbutikker. Vi hadde da våre var små, fra babyshop el.l., vær kombinert til å bruke både som gå-sele og stol-/vogn-sele. Anonymous poster hash: 85c3a...f81
MammantilNurket Skrevet 16. juli 2016 #7 Skrevet 16. juli 2016 Nei, for alt som mange andre gjør er jo helt greit... Herrefred, sele er ikke greit. Anonymous poster hash: 9234e...ae6 Hva er problemet?? Barnet kan gå selv, de voksne har kontroll på det. Barn er ulike. Noen barn stikker av så fort de har muligheten. Dette kan i ytterste konsekvens være farlig for barnet og det en belastning for de voksne. Det er ikke alltid vogn fungerer optimalt eller barnet for er tungt å bære i lengden. Det er mange måter å være foreldre på og deg er mange måter å oppdra et barn. For foreldre har "enkle" barn er selvsagt sele utenkelig. Det er greit. For andre er sele et god løsning. Det er også greit.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #8 Skrevet 16. juli 2016 Hva er problemet?? Barnet kan gå selv, de voksne har kontroll på det. Barn er ulike. Noen barn stikker av så fort de har muligheten. Dette kan i ytterste konsekvens være farlig for barnet og det en belastning for de voksne. Det er ikke alltid vogn fungerer optimalt eller barnet for er tungt å bære i lengden. Det er mange måter å være foreldre på og deg er mange måter å oppdra et barn. For foreldre har "enkle" barn er selvsagt sele utenkelig. Det er greit. For andre er sele et god løsning. Det er også greit. Så at barn stikker av har ikke noe med dårlig oppdragelse å gjøre? Tjore fast barnet er greit? Ja, liker en ikke barn så er vel det sikkert helt greit å slippe å forholde seg til dem, bare slepe dem rundt etter selen. Det gjør jo alt enklere for mor og far. Anonymous poster hash: 9234e...ae6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #9 Skrevet 16. juli 2016 I tilfelle? Herregud, vent med det. De aller aller fleste trenger det ikke... Sele ser ikke bra ut altså Anonymous poster hash: aa830...d5b Jeg, pardon my French, driter i hvordan det ser ut. Etter å nesten ha mistet en treårig Houdini på flyplassen i Bangkok skal jeg love deg at lillesøster på 15 mnd med vognaversjon fikk sele i London. Fornøyd frøken som fikk gå selv, og fornøyd mamma som slapp å være superstresset. Vi kjøpte en liten sekk med et avtagbart bånd. Kan se om jeg finner link. Sekkene er supersøte Anonymous poster hash: 05cf7...aed
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #10 Skrevet 16. juli 2016 Jeg, pardon my French, driter i hvordan det ser ut. Etter å nesten ha mistet en treårig Houdini på flyplassen i Bangkok skal jeg love deg at lillesøster på 15 mnd med vognaversjon fikk sele i London. Fornøyd frøken som fikk gå selv, og fornøyd mamma som slapp å være superstresset. Vi kjøpte en liten sekk med et avtagbart bånd. Kan se om jeg finner link. Sekkene er supersøte Anonymous poster hash: 05cf7...aed Her https://www.littlelife.com/products/toddler-daysacks Anonymous poster hash: 05cf7...aed
MammantilNurket Skrevet 16. juli 2016 #11 Skrevet 16. juli 2016 Så at barn stikker av har ikke noe med dårlig oppdragelse å gjøre? Tjore fast barnet er greit? Ja, liker en ikke barn så er vel det sikkert helt greit å slippe å forholde seg til dem, bare slepe dem rundt etter selen. Det gjør jo alt enklere for mor og far. Anonymous poster hash: 9234e...ae6 Åpenbart at du misforstår med vilje. Skikkelig barnslig. Gidder ikke bruke tid på deg.
Mammaaaa? Skrevet 16. juli 2016 #12 Skrevet 16. juli 2016 Så at barn stikker av har ikke noe med dårlig oppdragelse å gjøre? Tjore fast barnet er greit? Ja, liker en ikke barn så er vel det sikkert helt greit å slippe å forholde seg til dem, bare slepe dem rundt etter selen. Det gjør jo alt enklere for mor og far. Anonymous poster hash: 9234e...ae6 Du kan komme hit og passe våre noen timer. Ta de med deg en tur til byen, eller ned til sjøen kanskje. Snakkes etterpå. Eller forresten ikke, jeg er jo glad i de. De er bare så initiativrike, oppfinnsomme og viljesterke - og svært, svært dårlig oppdradd! Forklar i samme slengen forskjellen på bruk av sele i vogn kontra sekk med sele, bortsett fra at den ene passifiserer mens den andre fordrer til fysisk aktivitet og utforsking?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #13 Skrevet 16. juli 2016 Kjøpte søt sekk med sele på Jollyroom.no Skip hop tror jeg den het! Finnes i mange utgaver. Marihøne, apekatt osv Anonymous poster hash: eb864...710
Graciegirl Skrevet 16. juli 2016 #14 Skrevet 16. juli 2016 Vi brukte sele til barnet vårt i en periode da barnet var 2- 3 år og vi reiste en del til USA. Barnet var (og er) superraskt og vi konkluderte at det var best med en sele for at h*n skulle være trygg. Brukte selen på flyplassene. Fant en apekattryggsekk med avtagbar hale, funka som bare det. Fikk mange rare blikk på ulike flyplasser, men hvem bryr seg om det? Jeg ville gjort det samme igjen. Uten tvil. https://www.babble.com/toddler/the-toddler-leash-love-it/
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #15 Skrevet 16. juli 2016 Åpenbart at du misforstår med vilje. Skikkelig barnslig. Gidder ikke bruke tid på deg. For et toskete svar! Anonymous poster hash: 9234e...ae6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #16 Skrevet 16. juli 2016 Du kan komme hit og passe våre noen timer. Ta de med deg en tur til byen, eller ned til sjøen kanskje. Snakkes etterpå. Eller forresten ikke, jeg er jo glad i de. De er bare så initiativrike, oppfinnsomme og viljesterke - og svært, svært dårlig oppdradd! Forklar i samme slengen forskjellen på bruk av sele i vogn kontra sekk med sele, bortsett fra at den ene passifiserer mens den andre fordrer til fysisk aktivitet og utforsking? Mine barn er passive når de sover. Skal de ikke være det? De sover jo når de har på seler i vogna? Anonymous poster hash: 9234e...ae6
Mammaaaa? Skrevet 16. juli 2016 #17 Skrevet 16. juli 2016 Mine barn er passive når de sover. Skal de ikke være det? De sover jo når de har på seler i vogna? Anonymous poster hash: 9234e...ae6 Det er våre også, men mener du det er kun ved soving folk bruker vogn til barna sine? Ta deg et glass vin til og gå og legg deg, søte du.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #18 Skrevet 16. juli 2016 Det er våre også, men mener du det er kun ved soving folk bruker vogn til barna sine? Ta deg et glass vin til og gå og legg deg, søte du. De sitter da ikke med seler i vogna hele tiden?? Nå er det nok du som bør ta kvelden frøken... Anonymous poster hash: 9234e...ae6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #19 Skrevet 16. juli 2016 De sitter da ikke med seler i vogna hele tiden?? Nå er det nok du som bør ta kvelden frøken... Anonymous poster hash: 9234e...ae6 Hvorfor ikke, det burde de da virkelig gjøre Anonymous poster hash: ea6a1...56d
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #20 Skrevet 16. juli 2016 Seler og bånd er for hunder. Jeg har flere unger enn hender men det har da aldri vært noe problem å ha kontroll på dem for det. Anonymous poster hash: be12d...714
Gjest Stjerneklart Skrevet 16. juli 2016 #21 Skrevet 16. juli 2016 Syns det er rart det er så lite akseptert med sele på barna, når dibbere ellers er de første til å rope at foreldrene er ansvarsløse når uhellet er ute og et barn omkommer. En slik sele kan være god å ha, spesielt I store folkemengder. Så lenge barnet er fornøyd, og får bevege på seg trygt I stedet for å sitte fastspent I en vogn, hvorfor skal man da bry seg om at enkelte damer mener det ser ut som et bikkjebånd? Nei, kjør på.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #22 Skrevet 17. juli 2016 Haha. Visste ikke det skulle ta sånn av her.. Men takk til dere som svarte på det jeg lurte på! Slike sekker var jo kjempesøte Det er ikke snakk om at vi skal bruke den hele tiden. Kun om vi skal på steder det er mye mennesker og liknende. Om det viser seg at hun er en som risikerer å løpe vekk hele tiden. Hun er allerede supernysgjerrig og hater vogna. Bruker bæretøy til daglig, men ser for meg at hun gjerne ønsker å gå selv etterhvert. Hi Anonymous poster hash: e576a...ba4
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #23 Skrevet 17. juli 2016 Fant en her... http://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/diono-barnsele-sure-steps.html Forstår godt bekymringen din.. Mi eldste var også ekstrem på å stikke av fra hun lærte å løpe.. Gav seg ikke før hun var 3,5 år... Anonymous poster hash: 9c2a1...c39
Gjest Antarctica Skrevet 17. juli 2016 #24 Skrevet 17. juli 2016 Haha. Visste ikke det skulle ta sånn av her.. Men takk til dere som svarte på det jeg lurte på! Slike sekker var jo kjempesøte Det er ikke snakk om at vi skal bruke den hele tiden. Kun om vi skal på steder det er mye mennesker og liknende. Om det viser seg at hun er en som risikerer å løpe vekk hele tiden. Hun er allerede supernysgjerrig og hater vogna. Bruker bæretøy til daglig, men ser for meg at hun gjerne ønsker å gå selv etterhvert. Hi Anonymous poster hash: e576a...ba4 Kanskje hun vil trives bedre i en annen type vogn.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #25 Skrevet 17. juli 2016 Jeg, pardon my French, driter i hvordan det ser ut. Etter å nesten ha mistet en treårig Houdini på flyplassen i Bangkok skal jeg love deg at lillesøster på 15 mnd med vognaversjon fikk sele i London. Fornøyd frøken som fikk gå selv, og fornøyd mamma som slapp å være superstresset. Vi kjøpte en liten sekk med et avtagbart bånd. Kan se om jeg finner link. Sekkene er supersøte Anonymous poster hash: 05cf7...aed Jeg var i Bangkok flyplass selv denne uka. Haugevis med barn...så ikke en med sele. Kanskje det ikke var båndtvang denne uka... Anonymous poster hash: aa830...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå