Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Digger denne legen http://www.seher.no/kjendis/sophie-elise-jeg-f-lte-meg-som-et-ekkelt-lite-dyr-87909#_ga=1.147138423.1726586195.1386872900 Anonymous poster hash: 47de2...110
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Vel, da er du ikke helt god i hodet ditt..........eller så faller du for narsesistiske sosiopater! Anonymous poster hash: 6d05e...5cd
hms33 Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 Vel, da er du ikke helt god i hodet ditt..........eller så faller du for narsesistiske sosiopater! Anonymous poster hash: 6d05e...5cd Hahah!! Ja kanskje det gitt!! Men hvis denne bloggeren klarer å ha sex natten før hun mener selv hun er så syk så hun må legges inn på sykehus så fortjener hun et sånt svar fra legen!!!
Gjest Antarctica Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 Han har ikke noe med å snakke sånn. Men man får jo ikke så veldig tillit til at hun er så syk som hun påstår. Hun ligger vel ikke med typen mens hun er halvveis i koma og vrøvler med feberfantasier?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #5 Skrevet 16. juli 2016 Hahah!! Ja kanskje det gitt!! Men hvis denne bloggeren klarer å ha sex natten før hun mener selv hun er så syk så hun må legges inn på sykehus så fortjener hun et sånt svar fra legen!!! Faktisk enig i dette. Hun er så syk at hun ikke greier ta vare på seg selv, men har sex? Anonymous poster hash: a4ad5...860
QueeenBeee Skrevet 16. juli 2016 #6 Skrevet 16. juli 2016 Uansett hva en person fortjener eller ikke fortjener. Sånn snakker man faktisk ikke til en pasient. Uansett!!! Veldig uprofesjonelt.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #7 Skrevet 16. juli 2016 Jeg mener også at hun umulig kan være så veldig syk, og ha vært det i flere dager, siden hun i det hele kunne orke å ha sex. MEN; en lege er på jobb og skal behandle alle pasienter med respekt. Uhørt å si slikt, og det burde rapporteres! Han burde heller vurdere det til at hun ikke var syk nok til å innlegges, og la det bli med det... Anonymous poster hash: e1279...cb4
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #8 Skrevet 16. juli 2016 Jeg tror ikke legen har sagt dette. Anonymous poster hash: 079d6...996
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #9 Skrevet 16. juli 2016 Fra egen erfaring så er jeg helt uenig med dere som sier at hun ikke kan ha vært så syk hvis hun hadde sex kvelden før hun ble innlagt. Jeg har hatt sex da jeg var alvorlig syk, 40 i feber som godt voksen, hadde ikke sovet på over tre døgn, hadde rohypnol av legen for å få sove. Uten å vite det var det hadde jeg rett etter jeg sovent av tabletten begynt å beføle kjæresten som da trodde jeg var våken. Han hadde spurt om jeg var i form til sex når jeg var så syk, jeg hadde kommet med "mmmmm"-lyder og fortsatt. Jeg tidligere på dagen hadde jeg vært så dårlig at de vurderte å legge meg inn (jeg bodde alene), men så fikk jeg bli hjemme fordi kjæresten kastet seg i bilen og kom for å være hos meg noen dager. En annen gang hadde jeg sex bare timer etter at jeg hadde fått brudd i bekkenet. På det tidspunktet visste jeg ikke at det var brudd, men jeg var dårlig nok til at jeg kanskje burde mistenkt det. Nyforelsket og oppfinnsom mtp. stillinger så gikk det - og orgasme virket smertestillende for meg. Folk er forskjellige, det som kan være helt umulig for noen kan være fullt mulig for andre. Tilstander kan i tillegg endre seg i løpet av timer. Legen opptrådde svært uprofesjonelt. Han skal vite at en tilstand kan endre seg raskt. Når pasienten forteller at hun bor alene og ikke har noen hjemme så bør det være nok, legen skal da ikke ta opp at "den du har sex med kan være hos deg". Det at hun var innlagt tirsdag - fredag bør vel vise for de fleste at hun faktisk var syk. Sykehusene lar ikke pasienter ligge inne 3-4 dager bare for gøy, de pumper heller ikke i folk antibiotika bare for å ha noe å gjøre. Når man ligger inne såpass mange dager er det gode grunner til det. Anonymous poster hash: fd6ec...b72
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #10 Skrevet 16. juli 2016 Hahah!! Ja kanskje det gitt!! Men hvis denne bloggeren klarer å ha sex natten før hun mener selv hun er så syk så hun må legges inn på sykehus så fortjener hun et sånt svar fra legen!!! Ja, den er grei. Men det er ikke grei å si at han trodde de eller den hun ligger med kan passe på henne, det var svaret hun fikk når hun fortalte at hun hadde ingen til å hjelpe seg og hun bodde helt alene. Det er ikke normalt eller greit at en lege snakker slik til pasientene. At han ikke tror hun er så syk at hun må legges inn er helt greit. Hun ble innlagt og det blir man ikke om man ikke trenger det så legen fikk jo feil....... Anonymous poster hash: 6d05e...5cd
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #11 Skrevet 16. juli 2016 Hvis hun svarte at hun er i et fast forhold så syns jeg ikke det er rart at legen foreslo at kjæresten kunne hjelpe henne når han kan, det er vel det kjærester gjør for hverandre? Men han kunne formulert seg annerledes. Ang det med sexen så skjønner jeg at legen ble forbausa og tenkte at hun nok overdriver formen sin. Anonymous poster hash: 6b481...cb8
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #12 Skrevet 16. juli 2016 Fra egen erfaring så er jeg helt uenig med dere som sier at hun ikke kan ha vært så syk hvis hun hadde sex kvelden før hun ble innlagt. Jeg har hatt sex da jeg var alvorlig syk, 40 i feber som godt voksen, hadde ikke sovet på over tre døgn, hadde rohypnol av legen for å få sove. Uten å vite det var det hadde jeg rett etter jeg sovent av tabletten begynt å beføle kjæresten som da trodde jeg var våken. Han hadde spurt om jeg var i form til sex når jeg var så syk, jeg hadde kommet med "mmmmm"-lyder og fortsatt. Jeg tidligere på dagen hadde jeg vært så dårlig at de vurderte å legge meg inn (jeg bodde alene), men så fikk jeg bli hjemme fordi kjæresten kastet seg i bilen og kom for å være hos meg noen dager. En annen gang hadde jeg sex bare timer etter at jeg hadde fått brudd i bekkenet. På det tidspunktet visste jeg ikke at det var brudd, men jeg var dårlig nok til at jeg kanskje burde mistenkt det. Nyforelsket og oppfinnsom mtp. stillinger så gikk det - og orgasme virket smertestillende for meg. Folk er forskjellige, det som kan være helt umulig for noen kan være fullt mulig for andre. Tilstander kan i tillegg endre seg i løpet av timer. Legen opptrådde svært uprofesjonelt. Han skal vite at en tilstand kan endre seg raskt. Når pasienten forteller at hun bor alene og ikke har noen hjemme så bør det være nok, legen skal da ikke ta opp at "den du har sex med kan være hos deg". Det at hun var innlagt tirsdag - fredag bør vel vise for de fleste at hun faktisk var syk. Sykehusene lar ikke pasienter ligge inne 3-4 dager bare for gøy, de pumper heller ikke i folk antibiotika bare for å ha noe å gjøre. Når man ligger inne såpass mange dager er det gode grunner til det. Anonymous poster hash: fd6ec...b72 Eh den gangen du var syk og fikk medisin for å sove så var du neddopa og visste ikke hva du gjorde. Så det er en helt annet situasjon! Jeg antar iallefall at ikke hun bloggdama var neddopa som deg under sexen fordi da hadde hun jo sagt det. Jeg har hatt daglige bekkensmerter i flere år og sex er bare godt, da får jeg tøyd og trent bekkenet litt. Det kan iallefall ikke i mitt tilfelle sammenlignes med 39 i feber. Anonymous poster hash: 6b481...cb8
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #13 Skrevet 16. juli 2016 Formen kan endre seg raskt så det at hun hadde sex kvelden i forvegen trenger ikke bety noe. Men at hun bor alene og ikke har noen til å ta seg av henne kvalifiserer ikke til sykehusinnleggelse. Anonymous poster hash: bc913...d48
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #14 Skrevet 16. juli 2016 Hun orker å skrive et blogginnlegg, men ikke en formell klage, fordi hun må konsentrere seg om å bli frisk? Når du er norges største blogger synes jeg det går under maktmisbruk. Anonymous poster hash: 972b6...e12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå