Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Hvor mye uhell er OK i begynnelsen? Hvor lenge er det greit med uhell? Og når er det evt greit å ta pause (gi opp...)? Anonymous poster hash: a94ec...559
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Jeg tenker at hvis "uhellene" skyldes at barnet gir f... og lar det stå til i trusa så er han/hun ikke klar. Driver avvenning på min treåring og han vil gjerne ha truse men han bæsjer i trusa uten å si fra og uten å gjøre noe forsøk på å gå på do. Dette gidder ikke vi så her kom bleia på igjen. Prøver igjen når han virkelig er motivert. Anonymous poster hash: a7a5e...34b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå