Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Som du ble enten veldig sur på eller flau over. Jeg tenker ikke på vold og slikt. Vil bare ha en morsom tråd. Anonymous poster hash: aa108...943
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Min mann ønsket seg veldig en playstation 4. Men siden vi akkurat hadde fått vårt første barn, flyttet inn i nytt hus som vi skulle pusse opp en del i, ble vi enige om at det ikke var den beste investeringen akkurat nå. Vesle juleaften kom han med stjerner i øynene og sa at han hadde bestilt playstation 4. Han hadde tatt seg noen øl kvelden før og fått det for seg at det hadde han jammen fortjent.... Den ble sendt tilbake... Anonymous poster hash: 878ff...9e8
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 Dummeste... Stupe på grunna. Så langt fra lurt, resulterte i brekt rygg og nakke. To operasjoner, mye vondt. To år seinere då springer han rundt å spiller fotball med guttungen. Flax. Anonymous poster hash: 618f3...721
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 Ikke spesielt morsomt men han drakk seg dritings i bryllupet til min bestevenninne som jeg var forlover for. Han rører sjeldent alkohol til vanlig men der hadde han blitt med på en drikkelek og drukket seg dritings på sprit. Han var direkte frekk og ufin mot flere av gjestene. Etter dette har jeg faktisk nektet han å drikke sprit. Han blir helt jævlig når han drikker det. Jeg ble veldig flau og mange sa det til : du er veldig sterk som orker å være sammen med en sånn fyr. Skjønner ikke at du orker det. Så da trodde alle disse gjestene at han var en alkis. Og han som sjeldent drikker. Kun en øl i ny og ne. Har egentlig aldri tilgitt han skikkelig for dette. Anonymous poster hash: e18bc...9b3
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #5 Skrevet 16. juli 2016 Min mann ønsket seg veldig en playstation 4. Men siden vi akkurat hadde fått vårt første barn, flyttet inn i nytt hus som vi skulle pusse opp en del i, ble vi enige om at det ikke var den beste investeringen akkurat nå. Vesle juleaften kom han med stjerner i øynene og sa at han hadde bestilt playstation 4. Han hadde tatt seg noen øl kvelden før og fått det for seg at det hadde han jammen fortjent.... Den ble sendt tilbake... Anonymous poster hash: 878ff...9e8 Herreguud.. er du mora hans eller??? Anonymous poster hash: 703fb...204
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #6 Skrevet 16. juli 2016 Herreguud.. er du mora hans eller??? Anonymous poster hash: 703fb...204 Tror du må prøve det selv før du uttaler deg.... Det er forskjell på folk som blir skikkelig full og de som blir tåler-ikke-brennevin-full. Jeg er dessverre i siste kategorien og det har ikke noe med mor å gjøre. Det kan jeg love deg. Anonymous poster hash: 9141b...c1b
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #7 Skrevet 16. juli 2016 Tror du må prøve det selv før du uttaler deg.... Det er forskjell på folk som blir skikkelig full og de som blir tåler-ikke-brennevin-full. Jeg er dessverre i siste kategorien og det har ikke noe med mor å gjøre. Det kan jeg love deg. Anonymous poster hash: 9141b...c1b Unnskyld!!!! Trodde du svarte hun over deg. Ang playstation er jeg helt enig ned deg. Der må man kunne bestemme selv. Anonymous poster hash: 9141b...c1b
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #8 Skrevet 16. juli 2016 Han drakk seg dritings på seminar i Tyskland. Måtte ha hjelp til å komme seg på flyet. Ble enda fullere der og skulle ta toget hjem fra flyplassen. Gikk av på feil stasjon og kom hjem med taxi, fin i svaien og uten bagasje. Jeg ler ennå, og gubben skjemmes som en hund. Anonymous poster hash: 7b08c...c93
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #9 Skrevet 16. juli 2016 Vel, om bidraget bidrar til en morsom tråd spørs nok, men det dummeste var nok å gjøre dattera til naboen gravid. Smart fyr. Anonymous poster hash: 9d1e3...870
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #10 Skrevet 16. juli 2016 Herreguud.. er du mora hans eller??? Anonymous poster hash: 703fb...204 Syns faktisk at man har lov til å sette litt krav jeg. Her skulle vi invistere masse tid og penger i ett nytt hus, mens jeg sto med en baby på armen. Trenger ikke være morra hans for å si ifra at det er en dum ting å bruke masse penger på.. Anonymous poster hash: 878ff...9e8
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #11 Skrevet 16. juli 2016 Parkerte bilen i feil garasje... Anonymous poster hash: b7e82...bd8
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #12 Skrevet 16. juli 2016 Vel, om bidraget bidrar til en morsom tråd spørs nok, men det dummeste var nok å gjøre dattera til naboen gravid. Smart fyr. Anonymous poster hash: 9d1e3...870 😮😣😤 Anonymous poster hash: 7cc05...ec1
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #13 Skrevet 16. juli 2016 Var like etter vi hadde flyttet sammen, vært sammen i to år ca. Jeg jobbet i hjemmesykepleien og skulle starte på jobb klokken 15. Jeg hadde vært og trent og handlet mens han hadde bilen et annet sted. Jeg var på tur gående hjem, tar ca. 30 min å gå. Det var 1 time til jeg startet på jobb. Han skulle plukke meg opp slik at jeg rakk å spise og dusje før jobb. Men når han skulle hjem fikk han ikke startet bilen. Jeg måtte gå hjem, men satset på at han fikk start eller at noen kjørte han hjem slik at jeg fikk sitte på ned til jobb. Han hadde snakket med min svigerfar som skulle komme å hjelpe han. Jeg spurte om han ikke kunne be svigerfar om å hente meg først før han hjalp han med bilen slik at jeg rakk jobb. Nei, det var så dumt sagt av meg. Han måtte jo få start på bilen!! Jeg ble så sur at han ikke kunne vente 10 min ekstra på faren sin. Nei, det var ikke aktuelt. Han måtte hjelpe han først. Fy f* jeg var fly forbanna. Han fikk start på bilen med litt hjelp. Jeg rakk akkurat å dusje og hive meg avgårde å begynne å gå/løpe til jobb. Han kom kjørende når jeg var ca halvveis på vei. Tror dere ikke jeg bare gikk forbi og ignorerte han. Han innrømmet senere på kvelden at det var veldig egoistisk av han og han hadde blitt stressa pågrunn av bilen. Han kom heldigvis å hentet meg på jobb den kvelden Men er det mulig. Mannfolk og deres kjærlighet til bil er og forblir et mysterium for meg. Anonymous poster hash: cb47f...c7d
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #14 Skrevet 16. juli 2016 Min mann ønsket seg veldig en playstation 4. Men siden vi akkurat hadde fått vårt første barn, flyttet inn i nytt hus som vi skulle pusse opp en del i, ble vi enige om at det ikke var den beste investeringen akkurat nå. Vesle juleaften kom han med stjerner i øynene og sa at han hadde bestilt playstation 4. Han hadde tatt seg noen øl kvelden før og fått det for seg at det hadde han jammen fortjent.... Den ble sendt tilbake... Anonymous poster hash: 878ff...9e8 Trist 😕 Anonymous poster hash: feb92...62d
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #15 Skrevet 16. juli 2016 Syns faktisk at man har lov til å sette litt krav jeg. Her skulle vi invistere masse tid og penger i ett nytt hus, mens jeg sto med en baby på armen. Trenger ikke være morra hans for å si ifra at det er en dum ting å bruke masse penger på.. Anonymous poster hash: 878ff...9e8 Så bra at det bare var ett hus dere skulle kjøpe og ikke to 😉 Anonymous poster hash: e9dc0...746
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #16 Skrevet 16. juli 2016 Vel, om bidraget bidrar til en morsom tråd spørs nok, men det dummeste var nok å gjøre dattera til naboen gravid. Smart fyr. Anonymous poster hash: 9d1e3...870 Din mann leder! Hva skjedde etterpå? Anonymous poster hash: aa108...943
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #17 Skrevet 16. juli 2016 Min mann ønsket seg veldig en playstation 4. Men siden vi akkurat hadde fått vårt første barn, flyttet inn i nytt hus som vi skulle pusse opp en del i, ble vi enige om at det ikke var den beste investeringen akkurat nå. Vesle juleaften kom han med stjerner i øynene og sa at han hadde bestilt playstation 4. Han hadde tatt seg noen øl kvelden før og fått det for seg at det hadde han jammen fortjent.... Den ble sendt tilbake... Anonymous poster hash: 878ff...9e8 Tenk at det faktisk FINNES sånne damer... Anonymous poster hash: e99e4...1aa
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #18 Skrevet 16. juli 2016 Tenk at det faktisk FINNES sånne damer... Anonymous poster hash: e99e4...1aa Den hadde blitt sendt tilbake her i huset også. Glatt. Dersom jeg hadde svidd av flere tusen på unødvendige klær så hadde de også blitt sendt i retur. Det handler om å respektere en avtale om å vente med å bruke penger på slikt. Anonymous poster hash: c7d75...71d
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #19 Skrevet 16. juli 2016 Tenk at det faktisk FINNES sånne damer... Anonymous poster hash: e99e4...1aa Bytt ut PlayStation med dyr veske og alle her vil være enig i at det er fryktelig å bruke penger på. Man kan jo kjøpe en billig veske i stedet. Min manns størst tabbe er å drikke seg dritings kvelden før jeg skulle holde utdrikningslag for min bestevenninne. Han var ikke i stand til å se etter barnet vårt dagen etter. Fikk heldigvis hjelp av nabodamen (og min mann har aldri dratt samme stuntet igjen). Anonymous poster hash: cedca...2e7
Gjest Antarctica Skrevet 16. juli 2016 #20 Skrevet 16. juli 2016 Tenk at det faktisk FINNES sånne damer... Anonymous poster hash: e99e4...1aa Tenk at det faktisk finnes menn som syns at en barneleke til ham selv går foran å betale det nødvendige i livet - og at det fins damer som syns han fortjener det??
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #21 Skrevet 16. juli 2016 Tenk at det faktisk finnes menn som syns at en barneleke til ham selv går foran å betale det nødvendige i livet - og at det fins damer som syns han fortjener det?? Takk! Hilsen den forferdelige damen! Anonymous poster hash: 878ff...9e8
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #22 Skrevet 16. juli 2016 Hadde gjort det samme HI, flott med damer som tør å stille krav! Anonymous poster hash: 1f7b2...672
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #23 Skrevet 16. juli 2016 Min mann ønsket seg veldig en playstation 4. Men siden vi akkurat hadde fått vårt første barn, flyttet inn i nytt hus som vi skulle pusse opp en del i, ble vi enige om at det ikke var den beste investeringen akkurat nå. Vesle juleaften kom han med stjerner i øynene og sa at han hadde bestilt playstation 4. Han hadde tatt seg noen øl kvelden før og fått det for seg at det hadde han jammen fortjent.... Den ble sendt tilbake... Anonymous poster hash: 878ff...9e8 Jeg leste denne for mannen og han var helt enig. Dere ble enige om å ikke bruke penger på den, så da var det rett og rimelig å sende den tilbake. Anonymous poster hash: 16002...c2d
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #24 Skrevet 16. juli 2016 Haha, det må være for ett par år siden da vi var på campingferie. Jenta vår som da var 3 mnd (vår første) gråt og hylte som bare det i bilen. Vi var stresset alle tre for å komme oss på plass på campingen etter en litt for lang og slitsom tur. Vi kom frem sent på kvelden og fikk campingplass innerst, nederst i skogen. Det var veldig mørkt, så vi så ikke så mye. Mannen spurte om jeg kunne gå bak i se, men var mer opptatt av å få frem vesla så jeg kunne amme henne. Mannen brukte speilene til å rygge etter, og gikk ut da han var høvelig på plass. Så går han ut av bilen, hekter av vognen og romesterer fælt. Plutselig hører jeg han rope "FAEN I HELVETTE". Åpner døren og er på tur til å spørre hva det er... Og da ser jeg campingvogna på hau nerri grøfta! Typen ville bare få den "godt på plass" og tok litt i da han rullet den bakover Ikke den beste starten på min første ferie som mamma Skal jo sies at jeg har stor del i skylda for at jeg ikke gikk ut for å se, men sier seg selv at det gikk vel som det måtte gå med 3 slitne kruttønner i bilen! Der og da gråt jeg mine modige tårer, men nå ler jeg meg ihjel hver gang jeg forteller det. Anonymous poster hash: 3d722...089
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå