Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Han er snill og koselig og sier han elsker meg. Plutselig er han mega drittsekk og lirer ting ut av seg kun for å såre. Han har to personligheter. Er så glad i han som sier unnskyld og som bryr seg om jeg er lei meg. Hater han som er frekk, ufin og gir faen. Det er så urettferdig. Hva feiler det han! Anonymous poster hash: bb179...35f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 En psykisk lidelse, kanskje personlighetsforstyrrelse? Borderline for eksempel Anonymous poster hash: 109bb...97b
Gjest Antarctica Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 Han bør ikke være i et intimt forhold til andre mennesker. Berg deg selv og avslutt det nå.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 Du må akseptere at det er slik han er. Kom deg unna mens du fremdeles er i stand til det! Søk hjelp om du ikke greier det på egen hånd. Slik han holder på vil du miste deg selv fordi han vil psyke deg ned mer og mer. Avslutt forholdet nå! Anonymous poster hash: 472d6...c1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå