Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Hva gjør man med helt nye gardin som lukter vondt? Det er sydd av butikk og av type med hvit lystett stoff bak. Har vasket de på håndvask og milo, men lukter enda. Anonymous poster hash: 3304e...a1a
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Omo Aktiv, en grønn liten flaske. Til å vaske sportsklær, gore tex, fleece osv. Den tar bort lukt! Kan brukes i håndvask med lav temperatur. Verdt ett forsøk. Lykke til. ☺☺ Anonymous poster hash: 38288...0c0
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 Noe så enkelt som eddik Bruk eddik som vaskemiddel og ikke bruk skyllemiddel. Eddik fjerner lukt og gir ikke lukt på klær når de vaskes i maskin. Har brukt eddik selv mange ganger i vaskemaskinen Anonymous poster hash: 6696c...e47
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 Hehehe 🍤🍤🍤🍤🍤 Anonymous poster hash: ab522...d6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå