Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en ansatt i et budbil firma som akutt ble sykemeldt pga ryggsmerter akkurat da han fikk en tilreisende kamerat på besøk. Han kan ikke kjøre i jobben, men nå er de på road trip...

Han sa at kjøring og det å sitte i bil er et problem.Har han på Facebook og Snap og får happy bilder der de stopper. Kjenner dette irriterer vettet av meg. Det skapte mye omrokkeringer på jobb og jeg kjenner at jeg sliter med å tro på at han er så dårlig at han ikke kan gjøre jobben sin... er jeg bare teit som tenker sånn?

Anonymous poster hash: 65785...ee1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ta skjermdump av Facebook og bestrid sykemeldingen til Nav. Slike folk bør tas. Har selv bestridt sykemeldinger,- og fått gjennomslag. Det var en som ikke fikk juleferie når hun ville og kom drassende med sykemelding. For å si det sånn, jeg bestred den direkte.

Anonymous poster hash: b5580...8d7

Skrevet

Nei, ta skjermdump av Facebook og bestrid sykemeldingen til Nav. Slike folk bør tas. Har selv bestridt sykemeldinger,- og fått gjennomslag. Det var en som ikke fikk juleferie når hun ville og kom drassende med sykemelding. For å si det sånn, jeg bestred den direkte.Anonymous poster hash: b5580...8d7

Det hun sa

Anonymous poster hash: 1db9a...6f0

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er mulig å være så dum at man legger det ut på fb eller  snap. Hvor dum er det mulig å være

Anonymous poster hash: 1d11a...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...