Gå til innhold

Skal , skal ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

En tidligere flørt har invitert meg på tur (altså treningstur/fjelltur ingen romantikk) , og jeg har veldig lyst. Vi har vært venner i mange år, og det er 12 år siden vi hadde noe på gang. Han er nå kollega med samboeren min. (Samboeren min er på reisejobb). Føler det ikke blir godt mottatt om jeg nevner det til samboeren min. Og da sier magefølelsen at jeg burde takke nei. Men samtidig er vi jo faktisk venner da. Han har vært her på middag en del ganger, men da har samboeren min vært her også.

 

Hva tenker dere? Skal, skal ikke? ☺️

 

Anonymous poster hash: 600ae...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke

 

Anonymous poster hash: 009de...6da

Skrevet

En tidligere flørt har invitert meg på tur (altså treningstur/fjelltur ingen romantikk) , og jeg har veldig lyst. Vi har vært venner i mange år, og det er 12 år siden vi hadde noe på gang. Han er nå kollega med samboeren min. (Samboeren min er på reisejobb). Føler det ikke blir godt mottatt om jeg nevner det til samboeren min. Og da sier magefølelsen at jeg burde takke nei. Men samtidig er vi jo faktisk venner da. Han har vært her på middag en del ganger, men da har samboeren min vært her også.

 

Hva tenker dere? Skal, skal ikke? ☺️

 

Anonymous poster hash: 600ae...3e9

Høres veldig rart ut å dra på tur alene med en gammel flamme.. Uansett hva hensikten er vil det alltid være en usikkerhet rundt hva som kan skje eller hva man ønsker skal skje, enten hos mannen din, denne vennen eller hos deg. Det kan godt hende at det er ingen følelser og at det kun blir en vennetur, men for meg blir det rart. Uansett er det for meg ikle naturlig å dra på tur uten min mann. Han jeg ønsker mest å være med:) Selv venninneturer er ikke noe jeg har så behov for, vil liksom heller oppleve ting med mannen min. Nå er jo han også min aller beste venn.

 

Hvert forhold er vel forskjellig. Det viktigste er kanskje at du føler at det blir lite godt mottatt, og at du under hele tatt er usikker tyder vel på at det blir feil.

 

Anonymous poster hash: d57be...386

Skrevet

Hahah NEY

 

Anonymous poster hash: e765a...7e2

Skrevet

Nei

 

Anonymous poster hash: 41fe4...47d

Skrevet

Nei. Og bare det at du vurderer det, er noe du burde tenke nøye over.

Skrevet

Aldri. Hadde ikke tenkt tanken engang.

 

Anonymous poster hash: 3e5e5...027

Skrevet

Er ikke noe tur som å reise bort, men en tur på noen timer. Hadde samboeren vært hjemme hadde selvfølgelig han vært med også . Men som sagt er han på reisejobb. Men tror ikke han hadde likt det. Selvom jeg ser på han kameraten som en venn på lik linje som en venninne.

 

Jeg har ingen forventninger utenom en tur liksom . Og tviler på at han forventer annet heller 😂 Hi

 

Anonymous poster hash: 600ae...3e9

Skrevet

Ville spurt mannen først og hørt hva han tenkte. Synes han det er greit, så er det vel greit.



Anonymous poster hash: 1afa8...875
Skrevet

Bare hvis du spør samboeren din og han synes det er greit.

 

Anonymous poster hash: 7829a...876

Skrevet

Hvis du tror mannen din ikke hadde likt det så er vel svaret ganske klart. Få i det minste med deg en venninne i så fall.

 

Anonymous poster hash: 292ac...276

Skrevet

Samboeren min sa det ikke var noe bigdeal 👍🏼 så da blir det tur på meg. Hi ☺️

 

Anonymous poster hash: 600ae...3e9

Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg?

 

Anonymous poster hash: 3e5e5...027

Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg?

 

Anonymous poster hash: 3e5e5...027

For jeg trives godt i hans selskap. Og jeg syntes det er lettere å pushe meg selv opp fjellet når jeg går sammen med noen :)

 

 

Anonymous poster hash: 600ae...3e9

Skrevet

Computer says no..

 

Anonymous poster hash: 2571b...3c7

Skrevet

Jeg tror du synes dette er litt spennende, og at det ligger vibber i luften. Du innbiller deg selv og andre at du er naiv og tror dette bare handler om en treningstur, slik at ingen kan rette en finger mot deg når denne turen viser seg å handle om mer enn å nyte naturen med en hvilken som helst venn.

 

Anonymous poster hash: 9732e...837

Skrevet

Jeg tror du synes dette er litt spennende, og at det ligger vibber i luften. Du innbiller deg selv og andre at du er naiv og tror dette bare handler om en treningstur, slik at ingen kan rette en finger mot deg når denne turen viser seg å handle om mer enn å nyte naturen med en hvilken som helst venn.

 

Anonymous poster hash: 9732e...837

Eh nei? Det finnes absolutt ingen følelser mellom oss. Kun venner. Og den flørten vi hadde når vi ble kjent med hverandre var ingenting seriøst. Ikke en gang sex . Men samboeren min blir lett sjalu , spesielt når han ikke er i samme by som meg. Derfor jeg blir usikker. :)

 

Anonymous poster hash: 600ae...3e9

Skrevet

For jeg trives godt i hans selskap. Og jeg syntes det er lettere å pushe meg selv opp fjellet når jeg går sammen med noen :)

 

 

Anonymous poster hash: 600ae...3e9

Noen ja, må det være han?

 

 

Anonymous poster hash: 3e5e5...027

Skrevet

Noen ja, må det være han?

 

 

Anonymous poster hash: 3e5e5...027

Nei, men de fleste er på ferie nå. For meg er han som en hvilken som helst venninne liksom ☺️

 

Anonymous poster hash: 600ae...3e9

Skrevet

Snakk med din samboer før du gjør noe.

Skrevet

Har snakket med han ☺️ Han sier det bare er kjekt at jeg har selskap på turene mine :) hi

 

Anonymous poster hash: 600ae...3e9

Skrevet

Har snakket med han ☺️ Han sier det bare er kjekt at jeg har selskap på turene mine :) hi

 

Anonymous poster hash: 600ae...3e9

Hvorfor spør du her inne da?når du har bestemt deg? Dårlig samvittighet?

 

Anonymous poster hash: 8a111...ad8

Skrevet

Hvorfor spør du her inne da?når du har bestemt deg? Dårlig samvittighet?

 

Anonymous poster hash: 8a111...ad8

Jeg luftet bare tankene mine . Og lurte på hva folk her inne mente :)

 

 

Anonymous poster hash: 600ae...3e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...