Gå til innhold

Innsamling på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt lagt til i ei gruppe på Facebook som har som formål å samle inn penger til ei med ms. Og jeg støtter så gjerne, men jeg aner ikke hvem denne dama er og ikke et eneste sted på gruppa står det et etternavn på hverken henne eller gubben. Kjenner jeg reagerer litt på det. Det er jo greit å vite hvem man støtter liksom. Jeg er fra samme bygda og omtrent på samme alder, men drar ikke kjensel på noen ut fra det bildet som ligger der.

Er det bare jeg som er sær?

Anonymous poster hash: 5f987...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke sær!

Anonymous poster hash: 899e9...e8c

Skrevet

Begynner dama med MS på J?

Anonymous poster hash: 3c639...c96

Skrevet

Kan man bare bli lagt til en gruppe uten å ha blitt spurt først?

Kjenner du heller ikke personen som har lagt deg til?

Anonymous poster hash: f12cf...f6f

Skrevet

Nei hun begynner ikke på J.

Ja man kan legges til i grupper. Men man står selvfølgelig fritt til å melde seg ut igjen. Ja jeg kjenner den som har lagt meg til. Og mange andre inne på gruppa, så jeg tror ikke det er no svindel altså.

Skrevet

Nei hun begynner ikke på J.

Ja man kan legges til i grupper. Men man står selvfølgelig fritt til å melde seg ut igjen. Ja jeg kjenner den som har lagt meg til. Og mange andre inne på gruppa, så jeg tror ikke det er no svindel altså. Anonymous poster hash: 5f987...53f

Kan du ikke bare spørre den som la deg til da.

Anonymous poster hash: f12cf...f6f

Skrevet

Jeg har ikke blitt lagt til

Skrevet

Jeg har ikke blitt lagt til

Skrevet

Jeg er blitt lagt til og kjenner denne jenta godt 💕 Vet venner av hun igjen har lagt til venner av de i håp om og få mere støtte. Kan jo hende du er er felles venn med noen av hennes venner??

Og nei denne gruppa er ikke svindel,det er en seriøs gruppe der de som vil støtte L oppi dette kan det:) absolut IKKE noe krav om og gi penger e.l..

Skrevet

Jeg er blitt lagt til og kjenner denne jenta godt 💕 Vet venner av hun igjen har lagt til venner av de i håp om og få mere støtte. Kan jo hende du er er felles venn med noen av hennes venner??

Og nei denne gruppa er ikke svindel,det er en seriøs gruppe der de som vil støtte L oppi dette kan det:) absolut IKKE noe krav om og gi penger e.l..

Og hvordan vet du at vi snakker om samme gruppe? Hun jeg snakker om begynner ikke på L...

Skrevet

Hmmm rart det skulle vært så mange grupper hvor det er innsamling for ei med ms da:/?? Også med bilde av hun og gubben 😂😂

Sikkert redd jeg skal kjenne deg igjen men hakke snøring på hvem du er og det bryr meg heller ikke.. Bare svarte at en av dere felles venner kanskje hadde lagt deg til jeg.

Skrevet

Nå har jeg ikke sagt noe om noe bilde av gubben. Og nei jeg er ikke det minste redd for at du skal kjenne meg igjen 😂

Synes bare det er litt artig med folk som helt sikkert vet akkurat hva/hvem man snakker om.

Og det er nok ganske mange grupper på facebook med innsamling for folk med ms altså😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...