Gå til innhold

Reddit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare ei som føler seg som en dinosaur på 44, hva er greia med Reddit? Er det rett og slett et gigantisk diskusjonsforum, eller fyller det andre funksjoner?

"Følger" man det på noen måte og får mld når det skjer noe? Prøver å holde meg oppdatert i den digitale verden/sosiale nettverk - ikke at jeg er spesielt intr selv, man har en sønn som snart er tenåring, greit å vite hvordan sånt funker.

( Jeg skjønner fortsatt ikke hva som er så interessant med Snap og Insta..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Reddit til å finne morsomme bilder, fine tatoveringer og flotte naturbilder. Alt er organisert i subreddits. F.eks. er /r/funny ganske underholdende. Sorter gjerne på "top" og så siste uken eller måneden. Da ser du de innleggene som flest brukere har stemt opp. Reddit er enormt og du kan bruke det til så mangt. Jeg bruker ikke diskusjonsforumbiten. Det er best å bare kaste seg uti og kikke litt!

Anonymous poster hash: 51c2e...75d

Skrevet

Jeg bruker det som et enormt, underholdende diskusjonsforum.  Klikker meg inn omtrent daglig.

Mye moro, men også for diverse seriøse nyheter, diskusjoner og kuriositeter. 

Subreddits kan du "lagre", slik at du ser det du selv er interessert i. Alt fra hekling, teknologi, egenlagde fortellinger til fotfetisj etc.

Anonymous poster hash: e1e11...798
Skrevet

Gigantisk forum hvor man kan få svar på nesten alt, og finne underholdende bilder, linker og annet snask. 

Anonymous poster hash: c945a...253

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...