Gå til innhold

Nå er pokemon go tilgjengelig fra app store

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som ville vente :)

Anonymous poster hash: 16b51...d01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når barn blir lokket og mishandlet av voksne pga dette så syns jeg ikke det et noe å rope hurra for.

Anonymous poster hash: f62c9...6c1

Skrevet

Å,jippi!! Takk for opplysningen! 😃😄😊

Skrevet

Når barn blir lokket og mishandlet av voksne pga dette så syns jeg ikke det et noe å rope hurra for.

Hæ? Er det noe som skjer?

Anonymous poster hash: 9552c...580

Skrevet

Fantastisk å få alle nerdene ut på tur! Påfyll av d-vitaminer, frisk luft og mosjon!

Jeg så mange 16-18 år gamle gutter på jakt ute i går!

Anonymous poster hash: a3293...b61

Skrevet

Jeg kommer ikke inn etter innlogging. Det er visst for mye for serverne

Anonymous poster hash: 68035...497

Skrevet

Jeg kommer ikke inn etter innlogging. Det er visst for mye for serverne

Anonymous poster hash: 68035...497

Guttungen var inne i 10 minutter før serveren krasjet i dag. Har ikke kommet inn selv

Anonymous poster hash: 00af8...c95

Skrevet

Kommer ikke inn.

Anonymous poster hash: 51711...6b9

Skrevet

Det jeg har lest om av sånt som skjer har skjedd i USA og der er det masse flere galninger enn her. Dessuten så om de vil rane/mishandle barn så finner de en måte å gjøre det på uansett om dette spillet finnes eller ikke. Og om barna dine spiller dette så hvorfor går du ikke med de om du er bekymra? Da får du trim du og ;)

Anonymous poster hash: 31900...e56

Skrevet

Det jeg har lest om av sånt som skjer har skjedd i USA og der er det masse flere galninger enn her. Dessuten så om de vil rane/mishandle barn så finner de en måte å gjøre det på uansett om dette spillet finnes eller ikke. Og om barna dine spiller dette så hvorfor går du ikke med de om du er bekymra? Da får du trim du og ;)

Så ingen begynner å kvervulere så mente jeg selvfølgelig at jeg har kun hørt om at folk har gjor div til barn vha Pokemon go i USA, det er selvfølgelig også nordmenn som er slemme med barn men jeg har ikke hørt/lest om nordmenn som har brukt pokemon go til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...