Gå til innhold

Stemte skjønnet du trodde ut ifra symptomene du hadde?😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter mitt 3 barn og har ganske like symptomer som når jeg ventet hun første.

Blir veldig sunn når det kommer til mat og drikke, blir kvalmen av junk food og kan ikke bevege meg inn på en bensinstasjon med lukten av pølser og burger. Slik var det med hun første også. Så mistenker jeg venter jente denne gang.

Med gutten så var jeg bare kvalmen 24/7 i 5 måneder.

Spiller ingen rolle på om det er gutt eller jente, men syns bare det er litt stas viss magefølelsen stemmer😊 Er bare 7 uker på vei så en stund til ul.

Anonymous poster hash: 81620...525

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønnet?

Anonymous poster hash: 43403...a7c

Skrevet

Overhodet ikke.

Anonymous poster hash: cf730...f1f

Skrevet

Det kjønte ikke jeg noenting av.

Anonymous poster hash: 8e922...8b4

Skrevet

Det kjønte ikke jeg noenting av.

Anonymous poster hash: 8e922...8b4

Synd for deg da.

Skrevet

Har vært litt andre symptomer enn med første (gutt) og hadde tidlig magefølelse på at det kanskje var jente denne gangen. Noe som ser ut til å stemme.

Skrevet

Jeg hadde sånn typisk jente symptomer. Spydde som en gal de 6 første måndene, men j

Magefølelsen sa der var gutt siden jeg fant ut at jeg var gravid ca 4-5 uker på vei. Og det stemte :)

Skrevet

Skjønn, faktisk..

Anonymous poster hash: 5bd07...b49

Skrevet

Det er alltid viktig å utvise skjønn :)

Du er litt skjønn, da ;)

Anonymous poster hash: 415d2...1ec

Skrevet

Alt om at mageform, kvalme/ikke kvalme osv skal bety et bestemt kjønn er bare myter og tull. Jeg hadde både slike gutteting og jenteting når jeg var gravid med gutten min, tror det var mest jenteting så da burde han liksom vært en jente.

Anonymous poster hash: 28ccb...02c

Skrevet

Skjønn, faktisk. Herregud.

Anonymous poster hash: cb94b...063

Skrevet

Det er vitenskapelig vist at man blir mer kvalm når man venter jente :) Men det finnes mange unntak.

Jeg var kvalm og jeg fikk ganske riktig ei jente.

Beklager at jeg var en av dem som hang seg opp i skrivefeilen din.

Skrevet

Huff. Blir litt brydd av skrivefeilen din.

Anonymous poster hash: e99ab...254

Skrevet

Det er vitenskapelig vist at man blir mer kvalm når man venter jente :) Men det finnes mange unntak.

Jeg var kvalm og jeg fikk ganske riktig ei jente.

Beklager at jeg var en av dem som hang seg opp i skrivefeilen din.

Linker til det? Altså flere linker. Jeg vet om mange som spydde og spydde som gravid med gutt, flere enn de som skulle ha jente.

Anonymous poster hash: 28ccb...02c

Skrevet

Nei, det var likt derfor ble jeg overasket når vi gikk til ultralyd og hun sa det er en gutt.

Anonymous poster hash: 07b1c...6ae
Skrevet

Sist var jeg ikke særlig kvalm, litt på kveldene kanskje når jeg la meg. Og ble noe hekta på lakris og appelsin/eplebåter. Da fikk jeg gutt. Denne gangen vet jeg ikke enda, men siden uke 6 har jeg gått rundt kvalm dagen lang, er megatrøtt og har mest lyst på fettete mat som taco og kebab, selv om jeg er kvalm... Så jeg lurer på om det blir jente denne gangen. Skal komme tilbake til deg når jeg vet ;)

Anonymous poster hash: 6f8c7...fd7
Skrevet

Nei! Med første trodde vi venter gutt men så var det jente, venter nr.2 og alt er likt tenkte at det blir en jente til men nei det blir en gutt, så jeg tok feil hver gang.

Anonymous poster hash: 07b1c...6ae
Skrevet

Huff. Blir litt brydd av skrivefeilen din.

Anonymous poster hash: e99ab...254

Hvorfor gå inn og lese og kommentere dersom du blir så brydd av en skrivefeil?

Slutte og henge på forum da viss du ikke tåler at folk har skrivefeil.

Alle kan ikke være så perfekt som du tror at du selv er. Sikkert mange skavanker hos deg også 😉

Skrevet

Her var det like symptomer på både gutte og jentesvangerskapet.

Eneste var at jeg følte meg så blass og stygg en periode i jentesvangerskapet.

Det sies jo at jenter stjeler mors skjønnhet... Hehe..

Men kan jo være at det var tredje svangerskap, og at alderen var 39 år også...

Anonymous poster hash: 66e2c...462

Skrevet

Hvorfor gå inn og lese og kommentere dersom du blir så brydd av en skrivefeil?

Slutte og henge på forum da viss du ikke tåler at folk har skrivefeil.

Alle kan ikke være så perfekt som du tror at du selv er. Sikkert mange skavanker hos deg også Anonymous poster hash: 81620...525

Akkurat like lite som andre kan nekte deg tilgang til forum fordi du skriver feil, kan du nekte andre tilgang fordi de reagerer på skrivefeil. Jeg må innrømme at jeg også reagerte på denne feilen. Det viser jo at uttalevanskene på kj-lyden dessverre befester seg og også smitter over på det skriftlige.

Jeg har hatt tre temmelig like svangetskap, og har fått to gutter og en jente. Har kastet opp i ca 20 uker alle tre gangene. Var aller mest trøtt og sliten tredje gang, men da hadde jeg jo også mest som krevde meg i hverdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...