Gå til innhold

Ikke vært hos far på 9 måneder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trist egentlig, gutten nekter enda å gå til far. Nå skal søsteren på sommerferie hos far i tre uker men gutten vil være hos meg til tross for at min ferie er over og jeg må på jobb. Heldigvis får han lekt med kompiser de fleste dagene men syns det er kjiip situasjon for han allikavel.

Far prøvde å snakke med han noen få ganger i begynnelsen men har gitt opp, når han henter søsteren så er det ikke alltid at han tar seg tid til å si hei til sønnen sin engang. Ellers har han prøvd å ta med gotterier og is for å glatte over.

Er bekymret for hva dette gjør med gutten i det lange løp, søster som drar på samvær imens han alltid er hos meg. De drar på ferier imens han er hos meg. Nå er det jo hans eget valg å ikke dra selv men jeg føler det hele er bare så feil. Ikke sånn det bør være.

Verdens verste mor da jeg nå håper at far splitter opp fra damen som er hovedårsaken til at han ikke vil gå ditt, hadde de gått fra hverandre så kunne far muligens reparert forholdet til gutten. Men samtidig vet jeg at det er teit å tenke slik. Er i grunn far som har tillatt ting, delvis deltatt selv og når han ikke ber om unnskyldning eller gir han løfte om at ting blir bedre så står gutten på sitt.

Familievernkontoret er prøvd så hva annet kan man gjøre en å håpe at en dag vil ting endres til det bedre.

Min elste datter har hatt flere flotte snille stemødre så har ikke noe imot at barna har en stemor, skulle bare ønske at denne her behandlet barna bra.

Trist og tankefull i dag.

Anonymous poster hash: 830f1...6e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...