Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Her var det for at gubben ikke hadde pakket sakene til bilturen mens jeg og de to andre barna reiste på butikken. Han hadde spilt pokemon go på tlf i stedet. Så jeg kom hjem å måtte pakke alt selv mens tvillingene på 1 1/2år måtte sove. De skulle egentlig sovet i bilen. Så da sitter vi her å venter på å reise da😡 Hva med deg? Anonymous poster hash: 61a07...5b8
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Svigermor hadde gitt 4 åringen melk i flaske i stedet for frokost😒 Anonymous poster hash: b0afd...a55
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 Mannen baka ferdig bollene mens jeg var en kjapp tur ute, dette er altså ikke normalen her i huset. Aner ikke hva som går av meg for tiden 😶 Anonymous poster hash: b0d0c...96f
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 Tror det var igår. Jeg har stått opp om morgenen for å lage matpakke til mannen når han skal på jobb. Da kunne jeg kaste hele maten fra dagen før. Da ble jeg litt sur. Kunne bare latt være å stå opp da..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #5 Skrevet 16. juli 2016 Hadde besøk av en stor rotte her på badet for noen uker siden og huseier lovet der og da å bestille skadedyrkontroll med en gang. Jeg har barn og har termin nå, så dette er viktig for meg at blir gjort. Hører rotter på loftet her som tusler og gnager i taket. Jeg spurte han når kontrollen kommer, Huseier hadde glemt å bestille det, sa han. Det ble jeg sur for. Jeg viste ikke han at jeg ble sur men det irriterer noe grenseløst fordi rotte er farlig. Anonymous poster hash: 77346...724
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #6 Skrevet 16. juli 2016 Mannen kom hjem sent i natt og bråkte. + stod nettop opp. 🙄 Anonymous poster hash: 1b906...48e
Marriet Skrevet 16. juli 2016 #7 Skrevet 16. juli 2016 (endret) Akkurat nå i dette øyeblikk 😂 sitter å demonstrerer litt. Feiring her i huset om 20 min. Jeg har ordna alt! Oger egentlig ganske fornøyd med akkurat det, men mannen går rundt med en stygg shorts og trakk på skuldrene når jeg sa han måtte gå å dusje og ordne seg. Jeg stresser, han er cool og spiser peanøtter... Endret 16. juli 2016 av Marriet
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 16. juli 2016 #8 Skrevet 16. juli 2016 Kjente jeg ble litt småsur da kjæresten min lurte på når jeg hadde planer om å våkne igjen da vi la oss kl fem i dag tidlig. Han ville nemlig kanskje tidlig hjem og pakke ut. Da jeg ikke kunne gi noe konkret svar på det etter å ha vært våken og på reise (akkurat som han, var vel derfor han også var sur) hele natten... Ikke så dramatisk egentlig, men det passet meg dårlig å tenke på når jeg måtte opp igjen da.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #9 Skrevet 16. juli 2016 At mannen skulle starte ferien sin i går, men må på jobb i kveld etter at barna er lagt. Og på mandag. Og onsdag. Anonymous poster hash: 9f56e...927
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #10 Skrevet 16. juli 2016 Sto i prøverommet på H&M. Så kommer en dame inn, rev opp hele gardina. Sa hun trodde det var ledig. Blaaaa, blaaaa. Gardina på vid gap, jeg i bare truse og holder for puppene. Masse folk går forbi og til slutt måtte jeg si, - men så dra for gardina igjen da jeg er jo nesten naken her. Herregud folk er teite. Man slår ikke sv en prat med en nesten naken person i prøverommet. Anonymous poster hash: 46814...e70
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #11 Skrevet 16. juli 2016 At en hønndiger fiskesatan slet snøret og stakk av med godsluken min på fisketuren i går! 😡 Anonymous poster hash: 1a640...d3f
Papegøyeblomst Skrevet 16. juli 2016 #12 Skrevet 16. juli 2016 At BF ( som jeg forøvrig har et godt forhold til ), skulle bare innom å hente noe en kjapp tur, men klarte å bruke en halvtime på å drite på min do...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #14 Skrevet 16. juli 2016 Barnefar som avtalte å komme på samvær, og ringte meg en time etter han skulle vært her for å informere om at han var i et annet land. På kompis-tur altså, ingen familiekrise. Jeg snakke med han senest dagen før samværet skulle skje, og da sa han ingenting om denne turen... Ble litt sint, kan en si. Anonymous poster hash: c54f1...978
Mumua Skrevet 16. juli 2016 #15 Skrevet 16. juli 2016 Ba samboeren om å gi babyen lunsj mens jeg pumpet meg, hvorpå han ble forbannet for han hadde faktisk matet ungen to dager på rad (!). La meg legge til at han liksom har permisjon nå, men det var visst for mye å forvente. Dessuten var han opptatt for han skulle koke vann. Så der sto han og kikket på kjelen mens vannet kokte opp da. Noen ganger fortjener den mannen et slag i bakhodet med et balltre altså..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #16 Skrevet 16. juli 2016 Skulle egentlig kjøre tur denne helgen siden vi ikke har ferie samtidig. Så streiket bilen og vi fikk låne en bil i tillegg til en leiebil. Og han valgte kompiser fremfor oss. Han må faktisk kjøre tre timer på hyttetur for å drikke øl. Unødvendig. Anonymous poster hash: 7eb57...c7b
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #17 Skrevet 16. juli 2016 Ba samboeren om å gi babyen lunsj mens jeg pumpet meg, hvorpå han ble forbannet for han hadde faktisk matet ungen to dager på rad (!). La meg legge til at han liksom har permisjon nå, men det var visst for mye å forvente. Dessuten var han opptatt for han skulle koke vann. Så der sto han og kikket på kjelen mens vannet kokte opp da. Noen ganger fortjener den mannen et slag i bakhodet med et balltre altså.. Hvorfor har dere fått barn med disse guttungene? Klager over å mate ungen sin, kona må be mannen dusje og kle seg før selskap og mannen prioriterer spilling på mobil før ferietur? Til og med 14 åringen min har bedre vett/prioriteringer enn disse "mennene" deres. Hvorfor kjørte ikke en av dere en kjapp tur mens den andre pakket og så hoppet i bilen mens ungene sov? Det kan ikke være så mye igjen med pakkingen om han skulle ordne det mens dere var på butikken? Anonymous poster hash: a6459...27c
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #18 Skrevet 16. juli 2016 Ble vekket altfor tidlig etter lite søvn i natt og med smerter."Trudde du var våken jeg da jeg kom inn på soverommet siden du lea på deg!" Eh, NEI! Ligger urolig fordi jeg har vondt, noe mannen vet veldig godt. Anonymous poster hash: 44d1e...db7
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #19 Skrevet 16. juli 2016 Stod på farta til å reise til Spania på familieferie da mannen fikk tlf fra jobb om at han måtte avbryte ferien sin og komme på jobb umiddelbart. Ikke alltid stas å ha en viktig stilling 😔 Mannen sa ja og pakket om bagen før han dro rett på jobb en time etter.. Jeg stod igjen alene med tre gråtende barn, men dro til Spania likevel! Så her sitter jeg med cola og ser på barna som leker i bassenget. Jeg er ganske rasende, men hva hjelper det.. Får prøve å kose oss så godt vi kan.. Anonymous poster hash: 4dfa9...c3b
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #20 Skrevet 16. juli 2016 Da jeg fikk høre flere detaljer om mannens overgrep mot datteren vår. Er til vanlig et sprudlende menneske, men da sa det stopp. Anonymous poster hash: 4db83...afb
Eneveldet Skrevet 16. juli 2016 #21 Skrevet 16. juli 2016 Jeg tapte nettopp i Mario Party 10. Jeg er en veldig dårlig taper.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #22 Skrevet 16. juli 2016 Ble vel noe småsur idag når svigermor ringte for å spør om vi kunne hente guttungen på 1 år og 10 mnd. (han hadde sovet over) for så å høre at han ikke har sovet idag. Hun ringte klokka 14, han skulle sovet fra 11-11:30. "Ja men han kan jo bare sove når han kommer hjem" -__- Heldigvis snakka gubben til ho Anonymous poster hash: e5681...627
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #23 Skrevet 16. juli 2016 Da jeg fikk høre flere detaljer om mannens overgrep mot datteren vår. Er til vanlig et sprudlende menneske, men da sa det stopp. Anonymous poster hash: 4db83...afb Kjærevene. Så forferdelig! <3 Anonymous poster hash: b0d0c...96f
Mumua Skrevet 16. juli 2016 #24 Skrevet 16. juli 2016 Hvorfor har dere fått barn med disse guttungene? Klager over å mate ungen sin, kona må be mannen dusje og kle seg før selskap og mannen prioriterer spilling på mobil før ferietur? Til og med 14 åringen min har bedre vett/prioriteringer enn disse "mennene" deres. Hvorfor kjørte ikke en av dere en kjapp tur mens den andre pakket og så hoppet i bilen mens ungene sov? Det kan ikke være så mye igjen med pakkingen om han skulle ordne det mens dere var på butikken? Anonymous poster hash: a6459...27c Oh, den klassiske "hvorfor har dere fått barn med...". Jo, det kan jeg saktens fortelle deg Fordi jeg elsker han og han er en flott fyr på veldig mange måter. Men som de fleste andre mennesker så oppfører han seg som en idiot iblant. Da er det bare å rykke i tømmene og få vedkommende til å innse at de oppfører seg idiotisk, så ordner det seg. Når han etterpå skjønte hvor teit han var gjorde han det godt igjen ved å lage middag, vaske kjøkkenet og sette inn i oppvaskmaskina samt koke utstyr og nå legger han babyen mens jeg og min stedatter koser oss foran tv'n. Så i det store og hele er han ikke så ille
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #25 Skrevet 16. juli 2016 Sist jeg ble sint var igår på en arbeidskollega. Han jugde til meg, og jeg hater folk som juger. Hørte rykter idag at sjefen min hadde klikka i vinkel på han, noe han aldri gjør så nå er ting bare gøy. Mulig dråpen for sjefen var at han jugde til meg Jeg vet også at sjefen aldri kommer til å si noe til meg, men nå var han ganske stille og er han stille så er det positivt. En rar sjef, men ganske grei når en klarer å lese han, Var på grensen til å bli sur ista på min ex, men det gikk raskt over til irritasjon istede. Han har kun samvær med ungene to timer annen hver uke, men nå presterte han å si han skulle ha med ungne alene på kjøretur noen timer. Han oveholdt ikke samværet her omdagen heller da han troppet opp hos familiemedlemmer ungene var hos. Ungene har vært veldig klare på hvordan de vil ha samværet, og det er veldig mange grunner for dette. Men han prøver og prøver seg. Anonymous poster hash: 1a9a0...563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå