Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Hvordan ser man da forskjell på babyene den første tiden? Anonymous poster hash: 4f3ca...f82
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Venninnen min beholdt navnelapper fra sykehuset noen dager, så knut hun en farget ulltråd rundt armen som et armbånd. Det med ulltråd lærte hun av en venn av oss som driver hundeoppdrett, det er sånn man skiller 10 like valper fra hverandre 😉 Tok ikke lang tid før hun så forskjell på dem når de lå ved siden av hverandre, de har litt forskjellig mimikk og ansiktsuttrykk sier hun, hun ser på en måte forskjellene i personlighet i ansiktene deres. Tok lenger tid før hun så forskjell når hun bare så en om gangen. Nå er de syv år gamle og hun tar selvfølgelig aldri feil av dem, jeg aner ikke hvem som er hvem..... Anonymous poster hash: 9a8d1...947
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 De hadde hver sin basisfarge på klærne til jeg lærte meg å se forskjell. Tok vel én ukes tid, når de var nakne. Med klær var de like lenge. Beholdt basisfargen lenge slik at besteforeldre klarte å skille de. 😊 Anonymous poster hash: 4ef8a...5c1
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 jeg tok med navnlappene fra sykhuset hjem, de var prikk like, men etter 3mnd forandret han ene seg en god del fra broren så da så vi hvem som var hvem.. Anonymous poster hash: c4968...2b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå