Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Jeg har blitt plaget med press i hodet, i flere mnd nå. Det avtar med noen dager. Har vært hos legen som sa at jeg bør gå til massør eller kiropraktor, for det kommer av at jeg er veldig stiv i nakken. Har vært hos kirpraktor to ganger førigge uke, men igår og idag føler jeg presset i hodet. Hva bør jeg gjøre? Orker ikke å ha det sånn lenger. Jeg føler meg sløv og kan ingenting.😫 Anonymous poster hash: 67ef4...9aa
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Du blr komme deg til legen igjen. Min bror fikk samme beskjed, på eget initiativ gikk han til nevrolog, hun sendte ham på mr. Der viste det at han hadde en stor svulst. Det kan også være en form for migrene? Anonymous poster hash: 46928...889
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 Hvis du har veldig stiv muskulatur så kan ikke kiropraktoren løse det bare på et par ganger. Jeg ville forsøkt en god fysioterapeut i tillegg til kiropraktorbehandlingen, ev. en god massør. Hvis heller ikke det hjelper ville jeg bedt legen om videre utredning. Anonymous poster hash: 5748c...aa0
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 Man kan jo bestille privat MR også Anonymous poster hash: 2f548...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå