Gå til innhold

Hadde du taklet en mann som:

Anbefalte innlegg

Skrevet

- sjelden sier unnskyld? Iløpet av tre år har han sagt det en gang som jeg kan huske.

- Ikke har antenner. Hvis han kjefter for ingen grunn og der får meg i dårlig humør skjønner han ikke hva han har gjort galt! Jeg må virkelig si ALT rett ut sånn som det er fordi han er så korka innimellom.

Har en unge ilag og Fvk er uaktuelt da jeg har dårlig erfaring med de her i byen.

Anonymous poster hash: 451a5...218

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har taklet det, men hadde ikke gjort det igjen om jeg visste hvor slitsomt det kom til å være frem til jeg fikk ham til å forstå hvordan dette var for meg. Det er mye bedre nå da. Etter 15 år. :P

Anonymous poster hash: 17630...837
Skrevet

Åh, det er så irriterende!!!! Han har gode egenskaper også da. Innimellom.

Anonymous poster hash: 451a5...218

Skrevet

Nei sikkert ikkje. Men nå har eg ein mann som er heilt motsette, eller kanskje er det eg som er som mannen din? Eg hater det når han går rundt med ei lidande mine uten å seie kva som er problemet! Eg er då ikkje tankeleser heller må drage ut av han kva som egentleg er problemet, tilsluttet blir eg lei, då får han berre gå der og henge med leppa ....Det får eg fnatt av.. Men ellers er han super då. Så har ikkje tenkt meg på fvk med det første😂😂 Kanskje han har sidan eg er den med dårlige antenner 😨.

Meinte ikkje å forsvare mannen din altså, ville berre forklare litt korleis det er for oss med dårlige antenner....

Anonymous poster hash: 58cd0...093

Skrevet

Jeg hadde ikke orket å leve i et slikt forhold.

Hi, du sier du ikke vil til fvk - hva med å ta noen timer til privat terapeut?

Det koster litt, men om det kan redde forholdet så er det jo verdt det. Om ikke forholdet kan reddes så må dere uansett på fvk for mekling.

Jeg ville forsøkt parterapi privat, for det du forklarer kan trolig endres om mannen også er villig til å gå inn for det også. Dere er to i det forholdet, og dere har gjerne gått dere inn i en kommunikasjonsmåte som ikke fungerer.

Anonymous poster hash: f63fd...cdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...