Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 ALLTID de siste gangene ved barnefri. Idag skulle vi på kino, men hadde en diskusjon tidligere idag. Hva kan jeg si, diskusjonene våre går ut på å holde kjeft lengst mulig. Halv ni i kveld måtte vi ha kjørt og når han kvart på ni ikke hadde sagt om han ville dra eller ikke, så kledde jeg på meg treningstøy og sa jeg kjører på trening heller. Nei, daaa ville han på kino egentlig og sa med en sur stemme "Ja, bare dra du.." Kom hjem kl 23 og da var han på tur i seng. Hyggelig stemning. Skal nå drikke vin alene. I morgen drar han på hyttetur som han sa tidligere idag ifra om, så da blir vi alene her uansett. Kos... Anonymous poster hash: 125a2...c3a
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Kommunikasjon Anonymous poster hash: 210a1...fa9
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Det er vel fordi dere hadde en krangel om at han skulle på hyttetur han ikke har fortalt om og du hadde en avtale med ei venninne? Dere må begynne å snakke sammen, og du kan jo begynne? Sett deg ned og si: dette må vi snakke om for vi kan ikke ha det som dette hver gang vi er uenige. Anonymous poster hash: 4eff0...cd0
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 Det er vel fordi dere hadde en krangel om at han skulle på hyttetur han ikke har fortalt om og du hadde en avtale med ei venninne? Dere må begynne å snakke sammen, og du kan jo begynne? Sett deg ned og si: dette må vi snakke om for vi kan ikke ha det som dette hver gang vi er uenige. Anonymous poster hash: 4eff0...cd0 Jepp, det er oss. Trodde egentlig vi var ferdig med å være "sur", men neida. Får ta det i morgen, siden han la seg. Jeg er hvertfall ikke bitter eller sur lengre ford jeg skal være hjemme i morgen, løpte det ifra meg. (Har lagd ny avtale med dem å møte de på dagtid med barnet), men synd om han skal være sint fordi jeg prioriterte meg selv fremfor å dra på kino med han, men det gadd jeg strengt tatt ikke når han bare sitter der helt tafatt. Jeg synes ikke han har grunn for å være sint på MEG. Hilsen barnslige meg Anonymous poster hash: 125a2...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå