Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Sist fødsel var et mareritt. Rier i 30 timer. De satte meg ikke i gang på tross av misfarget fostervann og treg fremgang. Endte med infeksjon og hastesnitt etter 36 timer med vonde rier og utmattelse. Hadde sepsis i etterkant. Måtte ligge på sykehuset i 14 dager med baby. Hadde smerter etter operasjon + en CRP på over 200. Måtte ta meg av baby helt alene på fødestue med andre. Det var aldri rolig. Nå er det altså nr 2 som skal ut og jordmor isisterer på at vaginal fødsel er best selv etter et snitt. Jeg føler jeg hadde så uflaks sist og at kroppen bare sviktet totalt. Ser ikke for meg at det skal gå bra. Er redd for at livmor skal sprekke!! Vet det er liten sjanse, men føler det kan skje meg. Redd for at baby ikke skal komme ut frisk. Jenta mi hadde også CRP da hun kom ut, måtte få antibiotika og sonde ernæring. Sikkert derfor jeg er redd det skal skje igjen. Tror dere vaginal fødsel er det tryggeste, selv etter et snitt? Vil bare baby skal komme ut helskinnet!! Anonymous poster hash: fa352...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå