Gå til innhold

Noen i lignende situasjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en helt ræva syklus fra før av, ble enda verre etter at jeg fikk problemer med stoffskiftet. Har hatt mens i 7 uker men med noe opphold, veldig lite blødninger for så å ta seg opp igjen. Vi har hatt sex noen ganger da jeg nesten ikke har blødd, nå er jeg helt ferdig. Men hvordan i alle dager kan jeg vite når jeg kan teste? Er helt sikkert ikke gravid men hadde jo selvfølgelig vært greit å vite, føler jeg er på gråten av den minste ting om dagen (jeg gråter yderst sjeldent) små kvalm og svimmel til alle døgnets tider. Hva skjer?

Nå skal det sies at jeg er veldig sliten fra før av for tiden men dette tar jo kaka.

Er vel ikke mulig å bli gravid mens man "små blør" brunt blod, beklager detaljer, for så å blø så og si normalt igjen? Skjønner at ingen av dere kan vite dette men er det noen som har opplevd lignende?

Er på gråten nå for at mannen baker ferdig bollene som jeg skulle lage, gud hjelpe meg 😂

 

Anonymous poster hash: 441af...864

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ingen?

 

Anonymous poster hash: 441af...864

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...