Gå til innhold

Hva skjer i Tyrkia, Istanbul..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et nytt angrep? Herregud, hva skjer med den verden som vi pleide å leve i..

Anonymous poster hash: 0e2c4...57d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kuppforsøk, i følge Reuter

Anonymous poster hash: 7be87...c8a

Skrevet

Maktkåte mannfolk har ødelagt verden, det startet i midtøsten, nå har helvete kommet hit

Anonymous poster hash: 92b8f...1f4

Skrevet

Uff. Jeg kjenner jeg blir så uvel av dette her!

Skrevet

Maktkåte mannfolk har ødelagt verden, det startet i midtøsten, nå har helvete kommet hit

Anonymous poster hash: 92b8f...1f4

Hva blir konsekvensene av dette?

Skrevet

Hva blir konsekvensene av dette?

Tror bare dette er første del av en stor plan. Nytter ikke med rosetog og hjerter på facebook, det må bekjempes på andre måter. Og ikke minst må det bli slutt på at alle som er redde og har en mening som ikke oppfordrer til rosetog anses som paranoide.

Anonymous poster hash: a6fe6...384

Skrevet

Vel, ser ut som at det blir bråstopp i nedleggingen av asylmottak... Uansett hvem som "vinner", så blir det en ustabil situasjon på grensen mot allerede ustabile områder. Hvis Tyrkia enten faller sammen eller blir mer autoritært er det kort fluktvei inn i Europa.

Anonymous poster hash: 591d2...6f4

Skrevet

Det sies å være et militærkupp, noe som kan få store konsekvenser regner jeg med?

Anonymous poster hash: 5cfd5...37d

Skrevet

Tror bare dette er første del av en stor plan. Nytter ikke med rosetog og hjerter på facebook, det må bekjempes på andre måter. Og ikke minst må det bli slutt på at alle som er redde og har en mening som ikke oppfordrer til rosetog anses som paranoide.

Anonymous poster hash: a6fe6...384

Dette er jo ikke terrorangrep, men jeg er så lei av at alle lands overhoder bruker utrykket " fordømmer" når de skal gi støtte etter terror. Selvsagt fordømmes det! Finn på noe annet.

Skrevet

Det sies å være et militærkupp, noe som kan få store konsekvenser regner jeg med?

Anonymous poster hash: 5cfd5...37d

Det lurer jeg også på??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...