Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Nettopp satt opp nytt kjøkken, og elektrikern var her idag og fikset det elektriske. Bla. ny komfyrkontakt. Kom på da vi skulle montere inn den intergrere ovnen, at vi hadde glemt å skjære til luftehull. Vi hadde allerde satt i støpselet i komfyrkontakten (til platetoppen). Etter å ha lage hullet i bunnen, oppdaga vi at vi hadde snerta kontakten inn til komfyrkontakten (ikke platetoppledninga) hvis dere skjønner. Det ble et lite rifft i den 😩 Men tydeligvis ikke dypt rift, da skulle jo sambo ha fått strøm i seg! Ser ikke ledningen inni, men uansett, nå tørr vi ikke koble opp. Dro ut støpselet.. Noen som vet om ledninga bør byttes? Anonymous poster hash: 05f7d...1ad
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 ring elektrikeren å spør.. Anonymous poster hash: 22b41...a88
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 ring elektrikeren å spør.. Anonymous poster hash: 22b41...a88 Syns det er flaut... 💩 Anonymous poster hash: 05f7d...1ad
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 Også er det helg.. Anonymous poster hash: 05f7d...1ad
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #5 Skrevet 15. juli 2016 Også er det helg.. Anonymous poster hash: 05f7d...1ad Finnes vakttelefon. Svelg stoltheten og ring. Anonymous poster hash: a11bb...2ad
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #6 Skrevet 15. juli 2016 Ingen som sitter sammen med en elektriker i sofaen?:-) Anonymous poster hash: 05f7d...1ad
Superdolly Skrevet 15. juli 2016 #7 Skrevet 15. juli 2016 Du bør ringe elektrikeren. Du bør ikke ta råd fra fremmede som kanskje, kanskje ikke, er elektrikere eller kjenner en elektriker. Eller kanskje bare finner på et svar. For hvis det går galt, så kan det gå så veldig galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå