Gå til innhold

Noen her som har operert nesa si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan foregikk operasjonen? Ble du fornøyd med resultatet? Hvordan var tiden etterpå? Hvor gjorde du det,og hva kostet det?

Hilsen frøken potetnese

Anonymous poster hash: 85619...bad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Er også nysgjerrig og misfornøyd med nesa, men bil ikke være overfladisk

Anonymous poster hash: 9045c...296

Skrevet

Ja, jeg hadde neseskillevegg på sykehus. Da skar de litt på selve nesebeinet også, og brakk det opp(!) Så selv om det ikke var en plastisk operasjon som sådan så vil jeg tro det føles ganske likt ut etterpå.

Det var helt forferdelig vondt og ubehagelig etterpå. De sa på forhånd at jeg kom til å være sykemeldt i to uker etterpå og jeg syntes det hørtes veldig drøyt ut, men etter operasjonen skjønte jeg hvorfor. Jeg hadde store smerter og var generelt veldig dårlig den første uka. I tillegg klarte jeg ikke sove i det hele tatt den første natta da jeg hadde tamponger i nesa. Å fjerne dem på sykehuset dagen etter var veldig ubehagelig også.

Jeg måtte knaske smertestillende og ha det fælt i to uker, men etter det gikk det gradvis over. Nesa var fortsatt øm noen mnd etterpå om man kom borti den.

Så jeg ville aldri gjort det av kosmetiske grunner med mindre nesa mi hadde sett HELT forferdelig ut.

Jeg hater operasjoner generelt, har hatt en del opp gjennom, og forstår ikke at noen vil gjøre det frivillig

Anonymous poster hash: a2e78...398

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...