MammantilNurket Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Hadde en MA for ganske nøyaktig en måned siden. Kjente litt smerter nederst i magen i sted. Jeg har en del EL-testpinner fra Clearblue liggende, men oppdaget at jeg i fortvilelse etter aborten kastet selve "monitor"-delen (den som viset smilefjes på en liten skjerm ved EL). Veldig toskete av meg. Jeg tisset i en plastkopp og dyppet pinnen oppi. Testen viste to kraftige streker nesten med en gang. Kan dette antyde at jeg har eggløsning nå og er tilbake i syklus?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Det høres ut som den er positiv så da er du sikkert i rute igjen Hopp i høyet Anonymous poster hash: e39fd...683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå