Gå til innhold

Eggløsning etter MA???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en MA for ganske nøyaktig en måned siden. Kjente litt smerter nederst i magen i sted.

Jeg har en del EL-testpinner fra Clearblue liggende, men oppdaget at jeg i fortvilelse etter aborten kastet selve "monitor"-delen (den som viset smilefjes på en liten skjerm ved EL). Veldig toskete av meg.

Jeg tisset i en plastkopp og dyppet pinnen oppi.

Testen viste to kraftige streker nesten med en gang. Kan dette antyde at jeg har eggløsning nå og er tilbake i syklus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter :P

Skrevet

Det høres ut som den er positiv så da er du sikkert i rute igjen :)

Hopp i høyet ;)

 

Anonymous poster hash: e39fd...683

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...