Gå til innhold

Cyste i underlivet....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag opplevde jeg noe jeg aldri har vært borti før...

Satt på toalettet og skulle snyte meg samtidig. Skikkelig forkjøla, sto ordentlig i.

Samtidig fikk jeg en plutselig og kortvarig stikking/riving på venstre side i underlivet, i eggstokkområdet. Det gikk fort over men var kjempevondt. Da jeg tørket meg blødde jeg fra skjeden.... Dette gikk over veldig fort og var ikke mye. Går på p-piller og mensen er forventet om 3-4 dager, er alltid slagen. Nå lurer jeg på hva I all verden det var som skjedde? Kan det ha vært en cyste som sprakk eller noe?

Anonymous poster hash: b4d82...ed1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en cyste på eggstokken, og gynekologen sa til meg at den kunne sprekke og at det ville gjøre veldig vondt, men ikke være farlig. Men min sprakk ikke, ble bare gradvis borte.

Ville fått en gyn undersøkelse om jeg var deg, for å være sikker på at alt er ok.

Anonymous poster hash: d94d4...f8c

Skrevet

Jeg hadde en cyste på eggstokken, og gynekologen sa til meg at den kunne sprekke og at det ville gjøre veldig vondt, men ikke være farlig. Men min sprakk ikke, ble bare gradvis borte.

Ville fått en gyn undersøkelse om jeg var deg, for å være sikker på at alt er ok.

Anonymous poster hash: d94d4...f8c

Takk for svar. Ja burde vel fått sjekket det. Har ikke hatt noe vondt i ettertid i det hele tatt.

Anonymous poster hash: b4d82...ed1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...