Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Hvordan holdt dere ut de kveldene det tok? Og hvor lenge varte gråtingen? Anonymous poster hash: 1573a...a02
alenemamma_ Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Gjør det når h*n var 16 mnd. Satt i loftstuen rett utenfor med døra på gløtt. Gikk inn hvert andre/3 minutt (såg på klokka, bare for å holde ut desse minuttene), gav smukken og sa at det var natta. Første kvelden tok det 1,5 time. Andre kvelden neste 1 time. Tredje kvelden la seg til med en gang
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Ca. 40 minutter første natta, deretter 15 minutter den påfølgende natta (vi gikk inn til han ca. hvert 5-10 minutt). Etter det sov han natta igjennom, og det gjør han fortsatt. Nå er han to år. Vi begynte med dette fordi han skreik like mye uansett hvor hardt vi prøvde å få han til å ikke skrike (byssing, bæring, trilling, amming etc.) For oss var "skrikekuren" en suksessoppskrift. Lykke til! Anonymous poster hash: 35422...c55
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 Varte 6 minutter dag 1 og 20 sekunder dag 2. Var ikke særlig gøy, men gikk veldig greit hos oss. Anonymous poster hash: 469df...1d0
Mononoke Skrevet 16. juli 2016 #5 Skrevet 16. juli 2016 Vi venten først et halvt minutt før vi gikk inn. Ga smokken og sa god natt. Venten deretter 1 minutt før vi gikk inn. Også ventet vi 1.5 min før vi gikk inn. Da vi skulle vente to minutter la hun seg til rette og sovnet. Da var hun mellom 1 og 1.5 år. Dette gjentok vi to kvelder. Etter det fant hun roen selv. Hun har aldri funnet roen selv dersom vi har vært på rommet, synlig eller ei. Vi får masse skryt over hvor trygg og veltilpass hun er.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #7 Skrevet 16. juli 2016 Takk for svar. Hun holdt det gående en time i går. Men hun er så stor at jeg hører forskjell på sår og redd gråting og protestgråting, noe dette er. Synes uansett det er grusomt, men nå må både jeg og pappaen få oss litt søvn og hun trenger jo også søvn. Virker som hun har mindre behov for søvn enn de andre ungene. Så, jeg gir meg ikke nå. Anonymous poster hash: 94738...733
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #8 Skrevet 16. juli 2016 Vi gjorde det først da jenta vår var 15 mnd. Våknet skrikende på natta. Om i gikk inn til henne eller tok henne opp ble hun bare enda sintere og kunne skrike i to timer. Så vi begynte å la henne ligge der. Det var vondt å ikke gå inn til henne, men det fungerte veldig bra. Første natta skrek hun 20 min. Andre natta 2 min. Etter tre netter sov hun natta gjennom. Fram til da hadde hun skreket flere ganger hver natt og ofte holdt det gående i to timer. Nå sover vi alle så mye bedre! Bør nevne at vi aldri tok noen skrikekur på legging. Vi fikk etterhvert gode rutiner og hun har lagt seg med et smil om kvelden med bamsene sine. Det har vært om natta det har vært skriking Anonymous poster hash: d2788...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå