Gå til innhold

Si fra til svigermor? Hun stjeler min solseng!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på ferie og svigers ferierer i nærheten. I dag var vi ved svømmebassenget her vi bor. Jeg hadde en egen solseng med mitt håndkle og en pute jeg hadde tatt med meg fra leiligheten. Svigermor hadde også en solseng. Hver gang jeg kom opp fra bassenget hadde hun lagt seg på min solseng og viste ingen vilje til å flytte seg. Det gjorde hun i går også. Skal jeg gi beskjed? Jeg har et putetrekk det står "private" på. Vurderer å ta på det i morgen.

Anonymous poster hash: fe5a2...85e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Dere har med hver deres solseng? Og du har i tillegg en pute som det står private på? Jau Jau.

Anonymous poster hash: 34259...b6f

Skrevet

Hehe... Dere har med hver deres solseng? Og du har i tillegg en pute som det står private på? Jau Jau.

Nei, vi låner solsenger ved bassenget eller på stranda. Jeg er vel ikke sær som vil ha mitt eget håndkle og pute?

Skrevet

Nei, vi låner solsenger ved bassenget eller på stranda. Jeg er vel ikke sær som vil ha mitt eget håndkle og pute?

Nei..kanskje ikke.

Legg deg på hennes seng dryppvåt og styr på med klissete solkrem.

Skrevet

Dette er den rareste problemstillingen jeg har lest her inne på en stund 😳

Bare be henne flytte seg eller gi deg tingene dine..

Anonymous poster hash: 9454f...7eb

Skrevet

Be i alle fall om å få pute og håndkle. Slike ting vil jeg gjerne ha for meg selv, og ikke dele med andres svette og nesten nakne kropper😖😳

Anonymous poster hash: 9cfa4...54b

Skrevet

Ja, da gjør jeg det. Fatter ikke hvorfor hun MÅ ligge på min.

Skrevet

Pute med "privat", nei vet du hva! Kan du ikke svigermortrikset? Her er det spikermatte, lenket fast med kjetting som gjelder!

Anonymous poster hash: be809...b32

Skrevet

"Du har visst tatt feil seng, du ligger på mitt håndkle"

"Nei, jeg vil gjerne ha mitt eget håndkle jeg, så enten får vi bytte seng eller så får du gi meg håndkle og puta mi så jeg kan bruke det på en annen seng"

Anonymous poster hash: b7649...1a9
Skrevet

😂😂 alle slags rare problemstillinger det er her inne. Jeg ville aldri ha reist på ferie med svigermor, men skulle jeg da ha gjort det, og hun stjal solsengen min så hadde jeg gitt beskjed ja.

"Hey. Du ligger på solsenga mi", "kan jeg få solsenga tilbake?"

Skrevet

Hvis hun bruker din, kan vel bare du bruke hennes? Da er vel egentlig problemet løst..

Anonymous poster hash: 2867d...eac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...