Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Du hadde lagd avtale med venninner i morgen kveld, og plutselig kommer samboer og sier han skal på hyttetur i morgen og blir til Søndag? Visstnok er det kamerater der han ikke får sett på lenge. Han kunne i det minste sagt fra igår :-/ Planla dette i morges.... Og i ettermiddag sa han fra. Har unge her hjemme og ingen barnevakt, så jeg kan ikke dra da. Anonymous poster hash: d0fc0...488
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Kanskje dere skal begynne og avtale når en av dere skal noe? Eller iallefall si ifra før dagen før så man vet om den andre synes det er ok Her blir det alltid gitt beskjed eller avtalt i forveien så vi begge vet at det passer for den andre. Anonymous poster hash: 6347a...aed
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Denne hytteturen har han visst om i en mnd, men overhodet ikke nevnt at han skal på. Så derfor regnet jeg dessverre med at han ikke hadde planer. Får møte de på dagtid da.. Anonymous poster hash: d0fc0...488
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 Si at han får ordne barnepass for du kommer uansett ikke til å være hjemme. Dra før han rekker det! Stygt av han å vite om denne helgen så lenge uten å si noe til deg. Anonymous poster hash: 7468e...f14
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #5 Skrevet 15. juli 2016 Da hadde jeg blitt forbanna! Irriterer meg grenseløst når man ikke kan gi beskjed. Så vanskelig er det faktisk ikke. Så da hadde jeg dratt ut så hadde han fått ordnet med ungen. Anonymous poster hash: 6347a...aed
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #6 Skrevet 15. juli 2016 Dette ender jo uansett med at en av oss ikke kan dra - har ikke barnepass. Han spiller litt på samvittigheten min. Han får ikke sett "Per og Pål" fordi de snart skal flytte langt vekk. Skal holde ræva mi hjemme, men trengte spy det ut et sted. Har barnefri i kveld faktisk, så da velger jeg heller kjøre til trening så teit som jeg er. De hadde ikke tid i kveld og møtes. Anonymous poster hash: d0fc0...488
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #7 Skrevet 15. juli 2016 Hadde nok blitt sur...men hadde ikke latt han i stikken slik noen her skriver. Tenker han skylder deg en stor tjeneste eller to. Anonymous poster hash: 4bcd2...97e
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #8 Skrevet 15. juli 2016 Du hadde lagd avtale med venninner i morgen kveld, og plutselig kommer samboer og sier han skal på hyttetur i morgen og blir til Søndag? Visstnok er det kamerater der han ikke får sett på lenge. Han kunne i det minste sagt fra igår :-/ Planla dette i morges.... Og i ettermiddag sa han fra. Har unge her hjemme og ingen barnevakt, så jeg kan ikke dra da. Anonymous poster hash: d0fc0...488 Men siden du fikk vite det i ettermiddag, så hadde vel ikke du sagt i fra til han heller når du planla ditt. Så dere er vel like gode, så jeg synes ikke du har grunn til å være sur. Kanskje dere burde jobbe litt med kommunikasjonen Anonymous poster hash: 2a267...4e5
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #9 Skrevet 15. juli 2016 Nei, jeg skal ikke dra, så barnslig og hevngjerrig er jeg ikke. Jentungen fortjener da ikke to sure foreldre og negativ stemning? Jeg liker å være sammen med henne, så det er ikke et "tap" på noen måte Men jeg kunne fått beskjed om dette senest igår..? Anonymous poster hash: d0fc0...488
Mamma_til_2 Skrevet 15. juli 2016 #11 Skrevet 15. juli 2016 Nei hadde ikke blitt sur men hadde forventet en stor tjeneste tilbake.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #12 Skrevet 15. juli 2016 Altså, hvis du ikke kan bli sur for at han drar, så kunne jo ikke han blitt sur hvis du hadde dratt med dine venninner og han ikke kunne dratt på hyttetur heller? Er vel ikke bare kvinnen som skal ofre planene sine? Anonymous poster hash: 1f90e...fa4
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #13 Skrevet 15. juli 2016 Dere er jo like gode da.... Anonymous poster hash: 63c6a...8fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå