Gå til innhold

x som ringer hver dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 måneder siden det ble slutt. Bruddet var voldsomt. Det klikket for han. Hvor ting ble sagt og borte ble han. Han bare dro.

Hvorfor ringer han hver dag. Jeg orker ikke ta tlf fra han. Meldinger kan sendes men orker ikke prate med han.

Hadde jeg skulle ringt noen hver eneste dag i 5 måneder så hadde hvert for å få noen tilbake som jeg ikke klarer å gi slipp på.

Noen som kan tenke seg en grunn her.

Han har ikke gått videre.

Anonymous poster hash: f7465...2bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 måneder siden det ble slutt. Bruddet var voldsomt. Det klikket for han. Hvor ting ble sagt og borte ble han. Han bare dro.

Hvorfor ringer han hver dag. Jeg orker ikke ta tlf fra han. Meldinger kan sendes men orker ikke prate med han.

Hadde jeg skulle ringt noen hver eneste dag i 5 måneder så hadde hvert for å få noen tilbake som jeg ikke klarer å gi slipp på.

Noen som kan tenke seg en grunn her.

Han har ikke gått videre.

Du skriver jo grunnen selv. Er det det du egentlig vil høre, at han vil ha deg tilbake og ikke kommer seg videre?

Anonymous poster hash: 8c729...b57

Skrevet

Du skriver jo grunnen selv. Er det det du egentlig vil høre, at han vil ha deg tilbake og ikke kommer seg videre?

Anonymous poster hash: 8c729...b57

Vil han skal slutte å ringe. Komme seg videre. Beklager han slutte ringe hjelper ikke. Da ringer han mer.

Skrevet

Detta skjønte je ittno ta!

Anonymous poster hash: b15ef...da3

Skrevet

ZzzzZzZzZzzz 😪

Anonymous poster hash: 571bf...1aa

Skrevet

Så lenge dere har kontakt vil han opprettholde håpet. Skriv at du ikke vil snakke eller tekste med han på en stund.

Anonymous poster hash: 0d3c3...b09

Skrevet

Så lenge du svarer på en eller annen måte, vil han nok fortsette. Lar du være å svare, blir det kanskje mer intenst en stund, men så tipper jeg han gir opp. Iallfall ville de fleste det.

Skrevet

Blokker nr hans

Anonymous poster hash: 531e4...e8a

Skrevet

Så lenge du svarer på en eller annen måte, vil han nok fortsette. Lar du være å svare, blir det kanskje mer intenst en stund, men så tipper jeg han gir opp. Iallfall ville de fleste det.

Har ikke tatt tlf siden vi bodde sammen. 5 snart 6 mnd siden.

Skrevet

Blokker nr hans

Anonymous poster hash: 531e4...e8a

Ble blokkert for 3 uker siden. Men står enda i anrop logg at han ringer.

Skrevet

Har ikke tatt tlf siden vi bodde sammen. 5 snart 6 mnd siden.

Ikke svar på meldinger eller ingenting. Han må jo gi seg til slutt

Anonymous poster hash: 0d3c3...b09

Skrevet

Og det er grunnen til at man må sette veldig klare grenser for slike personer.

Jeg ville sendt ham en melding og skrevet noe ca. som dette:

"Du har nå prøvd å ringe meg hver eneste dag i over fem måneder. Det er slutt mellom oss og jeg ønsker ikke ha noe mer kontakt med deg, derfor ber jeg deg nå akseptere at det aldri vil bli noe mer mellom oss og gå videre med ditt liv. Hvis du nå ikke lar meg være i fred, lar være å ringe/skrive/kontakte meg på annen måte, så vil jeg anse videre forsøkt på kontakt fra din side som trakassering og må gå videre med saken. Slutt å ta kontakt med meg, jeg ønsker ikke noen mer kontakt mellom oss og det må du respektere. Jeg kommer ikke til å svare på denne meldingen, men hvis du ikke nå lar meg være i fred så må jeg gå videre med saken. Ditt valg. Ønsker deg lykke til videre i livet."

Og så går du til politiet om han ikke slutter. Skriver du en slik melding så må du også være villig til å gå videre med det.

Anonymous poster hash: 4e454...1d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...