Gå til innhold

Arghh ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag begynner en etterlengtet ferie er helt kaputt for tiden. Kommer hjem fra jobb og halsen begynner å verke, fått puss på øye så øyekatarr ja, nå har jeg og blitt tett i nesa vondt over øyene trykkende hodepine.

Perfekt begynnelse.

I tillegg alenemamma og føler meg som verdens verste mamma at sønnen min bare ser på TV mens jeg ligger på sofaen og prøver å slappe av. Blir nok ikke noe bedre imorgen.

Anonymous poster hash: ba883...e78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag begynner en etterlengtet ferie er helt kaputt for tiden. Kommer hjem fra jobb og halsen begynner å verke, fått puss på øye så øyekatarr ja, nå har jeg og blitt tett i nesa vondt over øyene trykkende hodepine.

Perfekt begynnelse.

I tillegg alenemamma og føler meg som verdens verste mamma at sønnen min bare ser på TV mens jeg ligger på sofaen og prøver å slappe av. Blir nok ikke noe bedre imorgen.

Sønnen sin koser seg nok veldig! Det er deilig for barn å roe helt ned innimellom, bare slappe av på sofaen :) Dette går fint! :)

God bedring :)

Anonymous poster hash: b8f54...735

Skrevet

Sønnen sin koser seg nok veldig! Det er deilig for barn å roe helt ned innimellom, bare slappe av på sofaen :) Dette går fint! :)

Anonymous poster hash: b8f54...735

Tusen takk😀 Vet han liker det for han elsker TV. Men planen var å være litt aktiv i denne ferien. Tar litt sorgene på forskudd for var syk i 3 uker for under en mnd siden så er så lei. Men men kommer nok igjennom dette og

Skrevet

Gå til legen og få deg en sykemelding hvis ferien blir ødelagt. Så kan du og sønnen kose dere sammen senere når du er i bedre form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...