Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Idag begynner en etterlengtet ferie er helt kaputt for tiden. Kommer hjem fra jobb og halsen begynner å verke, fått puss på øye så øyekatarr ja, nå har jeg og blitt tett i nesa vondt over øyene trykkende hodepine. Perfekt begynnelse. I tillegg alenemamma og føler meg som verdens verste mamma at sønnen min bare ser på TV mens jeg ligger på sofaen og prøver å slappe av. Blir nok ikke noe bedre imorgen. Anonymous poster hash: ba883...e78
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Idag begynner en etterlengtet ferie er helt kaputt for tiden. Kommer hjem fra jobb og halsen begynner å verke, fått puss på øye så øyekatarr ja, nå har jeg og blitt tett i nesa vondt over øyene trykkende hodepine. Perfekt begynnelse. I tillegg alenemamma og føler meg som verdens verste mamma at sønnen min bare ser på TV mens jeg ligger på sofaen og prøver å slappe av. Blir nok ikke noe bedre imorgen. Anonymous poster hash: ba883...e78 Sønnen sin koser seg nok veldig! Det er deilig for barn å roe helt ned innimellom, bare slappe av på sofaen Dette går fint! God bedring Anonymous poster hash: b8f54...735
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Sønnen sin koser seg nok veldig! Det er deilig for barn å roe helt ned innimellom, bare slappe av på sofaen Dette går fint! God bedring Anonymous poster hash: b8f54...735 Tusen takk😀 Vet han liker det for han elsker TV. Men planen var å være litt aktiv i denne ferien. Tar litt sorgene på forskudd for var syk i 3 uker for under en mnd siden så er så lei. Men men kommer nok igjennom dette og Anonymous poster hash: ba883...e78
Hjertefru Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 Gå til legen og få deg en sykemelding hvis ferien blir ødelagt. Så kan du og sønnen kose dere sammen senere når du er i bedre form. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå