Gå til innhold

Dere som drakk mye melk gjennom svangerskapet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere en stor baby? :P

Haha, har lest at dersom du drikker mye melk gjennom svangerskapet får du stor baby. Jeg er i dag 40+5 og kom til å tenke på størrelsen til snuppa i magen. Kanskje hun er gigantisk :P

Anonymous poster hash: 709ef...0f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk dere en stor baby? :P

Haha, har lest at dersom du drikker mye melk gjennom svangerskapet får du stor baby. Jeg er i dag 40+5 og kom til å tenke på størrelsen til snuppa i magen. Kanskje hun er gigantisk :P

What? Da ligger jeg også dårlig an😂 Skikkelig kikk på iskald melk dette svangerskapet

Anonymous poster hash: 4b272...519

Skrevet

What? Da ligger jeg også dårlig an😂 Skikkelig kikk på iskald melk dette svangerskapet

Anonymous poster hash: 4b272...519

Beste som finnes om dagen og har gjort gjennom hele svangerskapet 😄😄

Skrevet

Melk og meieriprodukter var min dille gjennom begge svangerskap. Fikk barn på 4 og nesten 5 kilo. Men så var både jeg og faren i den vektklassen selv når vi ble født, så det lå litt i genene..

Skrevet

Drakk både helmelk og lettmelk hver dag :) fikk barn på 3300 og 3900 gram.

Anonymous poster hash: a0920...e85

Skrevet

Drakk både helmelk og lettmelk hver dag :) fikk barn på 3300 og 3900 gram.

Spiste forøvrig sunt. Ikke ferdigmat overhodet. Lite søtt.

Skrevet

Melk og meieriprodukter var min dille gjennom begge svangerskap. Fikk barn på 4 og nesten 5 kilo. Men så var både jeg og faren i den vektklassen selv når vi ble født, så det lå litt i genene..

Ble nesten litt skremt at teorien stemte når jeg begynte å lese 😳 Haha, jeg var 3600 og far 3550.

Skrevet

Spiste forøvrig sunt. Ikke ferdigmat overhodet. Lite søtt.

Jeg har forøvrig spist variert og sunt, mindre sunt til tider, men melk og yoghurt må være tilstede i kjøleskapet! 😄 Da snakker vi yoghurt med fett i seg.

Skrevet

Jeg har forøvrig spist variert og sunt, mindre sunt til tider, men melk og yoghurt må være tilstede i kjøleskapet! 😄 Da snakker vi yoghurt med fett i seg.

Ja, det var poenget mitt. Fett fra melk, youghurt, ost osv.er bare bra så lenge man spiser rent og sunt:)

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Drakk (og drikker) maaaasse melk. Fikk ei lita frøken på 48 cm og 2900 gram  :ler:

Skrevet

Nei! Første 3400 og andre 3600. Jeg lever stort sett på melkeprodukter. 😁

Anonymous poster hash: daf2d...1c7

Skrevet

Jeg er laktoseintolerant, men dette forsvant under graviditeten. Frotset derfor i melkeprodukter: kefir, iskrem, sjokolademelk, milkshake, rømmekolle, brunost, prim osv.

Herr Sønn veide 3950 gram - ganske normalt vil jeg tro :)

Skrevet

Jeg drakk flere liter med sjokolademelk hver dag.

Babyen var 50 cm lang og 3830 gram tung.

Anonymous poster hash: 679e6...fac

Skrevet

Hadde dilla på melk og ost. :P Ble en del snop i tillegg. Barnet veide 2,7 kg.

Anonymous poster hash: f716b...591
Skrevet

Jeg drakk null melk i svangerskapet, fikk ikke i meg noe særlig mat i det hele tatt, kvalm i 9 mnd, og babyen veide 2,7

Anonymous poster hash: b2024...63d

Skrevet

Drikker generelt lite melk, kanskje en halv liter i uka. Har fått tre store barn (4-4,5 kg)

Skrevet

Drakk sikkert opp mot 1 liter melk til dagen med første fordi det var det eneste som tok bort halsbrann en liten stund. Han veide 3265 gr. Ikke så stor, ble verre med hu mor!

Anonymous poster hash: ebc46...a36

Skrevet (endret)

Det har jeg aldri tenkt på, men første baby var 4500, og jeg drakk en liter melk pr dag, de andre var 500 gram mindre og da drakk jeg kun vann 😉

Endret av Pirkeanonym
Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på, men første baby var 4500, og jeg drakk en liter melk pr dag, de andre var 500 gram mindre og da drakk jeg kun vann 😉

Haha, kanskje det var melka som utgjorde den halv kiloen? 😅😜

Skrevet

Drakk mye melk. Barna var 3,5 og 3,7 kg

Anonymous poster hash: a7c38...6ea

Skrevet

Jeg drak myye melk, var så godt! "Lillemann" veide 4,4 😄 Og hadde melkeallergi, så da var det slutt på mors melkedrikking...

Anonymous poster hash: 3b653...1d1

Skrevet

Drakk lite melk og baby veide 4,4 kilo.

Anonymous poster hash: eb1dd...448

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...