Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Jeg har tenkt at det er helt naturlig å dusje når man er ferdig med å bade (i Varmere strøk). Vi dusjer og tar på rent tøy alle sammen. Men noen bekjente bader, tørker seg og tar på seg klærne igjen og anser seg som rene for kvelden. Altså uten dusj etter bassengbading. De dusjer ikke noe mer den dagen. Hva er "riktig" og hva gjør dere? Anonymous poster hash: e4f78...b85
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Er på Mallorca nå. Vi er på stranden og bader fra 10 til 15, så bassenget ved hotellet frem til 17.30 ca. Dusjer alle sammen på rommet før middag. Solkrem, klor og følelsen av å bli ren er godt....og naturlig. Anonymous poster hash: 75a2e...99c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Når vi er på ferie hender det vi drar rett fra stranden eller rett fra bassenget å ut for å spise Vi er jo ikke skitne og foretekker å spise med andre enn å takke nei til det fordi vi MÅ dusje først. Men har vi tid og kan velge dusjer vi eller rettere sagt spyler oss. Bruker ikke såpe hver gang da det sliter veldig på huden. Ble fortalt av en svømmer en gang at såpe binder klor så de gangene vi bruker såpe rett etter basseng spyler vi oss veldig godt i vann før vi bruker såpe. Anonymous poster hash: bb8ef...849
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 Dusjer alltid før leggetid om vi har badet i både klorvann og saltvann. Anonymous poster hash: 13d91...6f9
Gjest Antarctica Skrevet 16. juli 2016 #5 Skrevet 16. juli 2016 Du er ikke skitten (hvis du vasket deg før du gikk i bassenget), men det vil lukte klor hvis du ikke skyller kroppen etterpå.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #6 Skrevet 16. juli 2016 Naturlig å dusje tenker jeg. Men det kan jo gjøres rett før sengetid evt... Anonymous poster hash: 2d717...bb1
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #7 Skrevet 16. juli 2016 Ren er man vel, men jeg må dusje ellers klør jeg noe helt vanvittig over hele kroppen. Anonymous poster hash: 1bd2c...2e3
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #8 Skrevet 16. juli 2016 Deilig å dusje etter bading i klor...men mest for å skylle vekk klorinen. Folk er nok rene uten å ha dusjet altså. Faktisk lett desinfisert Anonymous poster hash: cb015...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå