Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Tok båten til Bergen i dag og lillesøster måtte ha mat, som babyer må. Denne båten er en typisk del av turistløypa på Vestlandet og det var mange fra USA og Italia ombord. Og MANGE blikk! Ei dame på min alder med to små satt og glodde stygt på meg når jeg matet. Jeg hadde en vid cardigan på, så man kunne virkelig ikke se noe bryst med mindre man stor rett over meg. Er amming virkelig på uglesett i utlandet?  Anonymous poster hash: 877d4...0ad
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Jeg hadde også glodd om noem hadde ammet sin lillesøster 😂😂  Anonymous poster hash: 81fe6...d37
Ylva og Mathilde Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Bra at du viser dem hvordan det skal gjøres, og synd at du ikke viste mer pupp. Når jeg vinner i Lotto skal jeg gjøre det til en heltidsjobb å reise rundt og stirre olmt på de som stirrer stygt på de som ammer.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 Jeg ville gått bort til dem og sagt vennlig men bestemt "I noticed that you were staring at me with a shocked look. Breastfeeding is natural, and in Norway we want as many mothers to breastfeed as possible, and it is normal and natural to do so everywhere. If you have a problem with this aspect of our culture, I suggest you travel somewhere else next time. Perhaps to Iran or Saudi Arabia? I guarantee you all breasts will be covered there"  Idioter  Anonymous poster hash: e1bf6...ae3
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #5 Skrevet 15. juli 2016 Jeg ville gått bort til dem og sagt vennlig men bestemt "I noticed that you were staring at me with a shocked look. Breastfeeding is natural, and in Norway we want as many mothers to breastfeed as possible, and it is normal and natural to do so everywhere. If you have a problem with this aspect of our culture, I suggest you travel somewhere else next time. Perhaps to Iran or Saudi Arabia? I guarantee you all breasts will be covered there"  Idioter  Anonymous poster hash: e1bf6...ae3 Eller ikke gjør dette. 🙄  Anonymous poster hash: 466d2...32e
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #6 Skrevet 15. juli 2016 Rop ut " Why are you looking at my boobs, sexual harrasment!" Â Anonymous poster hash: 6550b...acb
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #7 Skrevet 15. juli 2016 Kanskje de bare ser? Noen ser strenge ut uten å være det. Jeg kan ubevisst falle litt bort å bli sittende å se på noen som ammer. Jeg synes det er fantastisk å se, og savner babytiden litt . Jeg har også et ansikt som ser surt ut om jeg ikke smiler, så ikke sikkert det var så galt?  Anonymous poster hash: 94eb9...621
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #8 Skrevet 15. juli 2016 Kanskje de bare ser? Noen ser strenge ut uten å være det. Jeg kan ubevisst falle litt bort å bli sittende å se på noen som ammer. Jeg synes det er fantastisk å se, og savner babytiden litt . Jeg har også et ansikt som ser surt ut om jeg ikke smiler, så ikke sikkert det var så galt?  Anonymous poster hash: 94eb9...621 Kan hende noen av de? Jeg kan også smugtitte litt i blant, i håp om å se litt av den lille babyen. <3  Anonymous poster hash: 59c9d...5d2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #9 Skrevet 15. juli 2016 Bra at du viser dem hvordan det skal gjøres, og synd at du ikke viste mer pupp. Når jeg vinner i Lotto skal jeg gjøre det til en heltidsjobb å reise rundt og stirre olmt på de som stirrer stygt på de som ammer. Jeg er veldig for at man skal kunne amme der man er, og gjorde det selv uten problemer, men synes man kan være litt diskret, jeg, da.  Er jo ting andre synes er helt naturlig, som voksne menn som sprader bortover stranden helt nakne med utstyret slengende (der sånt er lov), og jeg blir oppriktig kvalm.. Er naturlig og greier, men ikke for meg..  Anonymous poster hash: 59c9d...5d2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #10 Skrevet 15. juli 2016 Jeg er veldig for at man skal kunne amme der man er, og gjorde det selv uten problemer, men synes man kan være litt diskret, jeg, da.  Er jo ting andre synes er helt naturlig, som voksne menn som sprader bortover stranden helt nakne med utstyret slengende (der sånt er lov), og jeg blir oppriktig kvalm.. Er naturlig og greier, men ikke for meg..  Anonymous poster hash: 59c9d...5d2 Sammenligninger du virkelig en naken penis med at en baby blir ammet?😳  Anonymous poster hash: 877d4...0ad
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #11 Skrevet 15. juli 2016 Tok båten til Bergen i dag og lillesøster måtte ha mat, som babyer må. Denne båten er en typisk del av turistløypa på Vestlandet og det var mange fra USA og Italia ombord. Og MANGE blikk! Ei dame på min alder med to små satt og glodde stygt på meg når jeg matet. Jeg hadde en vid cardigan på, så man kunne virkelig ikke se noe bryst med mindre man stor rett over meg. Er amming virkelig på uglesett i utlandet?  Anonymous poster hash: 877d4...0ad Nei. Det er ikke så hysterisk som det kommer frem i media. Har ammet barna mine i land både i Europa og i USA, og jeg har aldri følt noen har sett stygt på meg eller kommentert noe.  Anonymous poster hash: 88be9...a69
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #13 Skrevet 16. juli 2016 Bor i USA og har anmet to barn her, ikke noe problem i det hele tatt. Â Anonymous poster hash: 1d4e2...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå