Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Jeg er helt sjokkert over hvor sur og gretten han er, vi har ikke bodd sammen så lenge nå og hver gang vi er "blakk" - syter, klager han over alt. Han er så inmari gretten at jeg ikke orker å være i samme rom som han, så fort vi får penger er han blid igjen og beklager seg for oppførselsen sin. Han tar det virkelig utover andre, klager på naboen, klager på alt. Blir sur over ALT Er dette normalt? Anonymous poster hash: cfb0d...3cb
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Ganske normalt at barn og tenåringer syter og furter hver gang de ikke har det de gjerne vil ha. Ikke vanlig at voksne menn gjør det. Anonymous poster hash: 16fbf...47e
Luksusdyret Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Det spørs jo hva som er grunnen til at dere ikke har penger. Hvis du sløser alt hele tiden, og han jobber og tjener alle pengene, forstår jeg hvorfor han er sur. Da hadde jeg gått fra deg om jeg var ham. Men hvis han tjener for lite, ikke jobber, sløser osv, så har han seg selv å takke for at pengene tar slutt. Det er bare redusere utgifter og øke inntekter, så enkelt er det.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 Det er han som sløser bort pengene, han jobber ja men sløser det bort ganske fort... Anonymous poster hash: cfb0d...3cb
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #5 Skrevet 15. juli 2016 Så umoden! Er det slik han reagerer på all motgang i livet? Også når motgangen er selvforskyldt? Ville vært veldig skeptisk til hvordan han takler større utfordringer... Anonymous poster hash: c54da...4c9
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #6 Skrevet 15. juli 2016 Så umoden! Er det slik han reagerer på all motgang i livet? Også når motgangen er selvforskyldt? Ville vært veldig skeptisk til hvordan han takler større utfordringer... Anonymous poster hash: c54da...4c9 Enig! Tenk deg godt om før dere får barn sammen. Anonymous poster hash: ca9d4...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå