Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 har jeg blitt så varm om natta. Det er ikke veldig varmt ute nå så det skal ikke ha noen betydning. Våkner av at jeg svetter og må kaste av meg dyna. Er det en sammenheng med økt forbrenning? Har gått ned 10 kilo. Anonymous poster hash: b4e1d...e46
Ylva og Mathilde Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Jøss, jeg blir kald når jeg går med i vekt, sikkert fordi kroppen går i sparebluss. Det er ikke bare at det har blitt sommer, og generelt varmere da? Jeg har forresten fått mye nattsvette siste par årene, hormoner i 30-åra er heftige greier.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Jeg kjenner jeg er kald dersom jeg spiser lite en dag eller spiser sen frokost. Så kjenner ikke til å være varm pga. slanking, men kan være at forbrenningen er bedre 😊 Jeg svetter gjerne som en gris om nettene da, men har aldri tenkt at det henger sammen med slanking. Kanskje det er alderen ja 😉
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 På kveldene fryser jeg gjerne når jeg sitter på sofaen. Men våkner etter et par timer søvn og kjenner jeg koker. Mannen synes soverommet er deilig og svalt. Herremin, kanskje det er begynnende overgangsalder? 😳😳😳 HI Anonymous poster hash: 0117d...547
Luksusdyret Skrevet 15. juli 2016 #5 Skrevet 15. juli 2016 Spørs hvordan du slanker deg. Hvis du tar kosttilskudd a la Forever Living, eller går på ketogent kosthold, kan dette føkke opp flere systemer i kroppen, blant annet "termostatet", slik at du koker når det er kaldt og fryser når det er varmt. Bytte slankemetode?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #6 Skrevet 15. juli 2016 Spørs hvordan du slanker deg. Hvis du tar kosttilskudd a la Forever Living, eller går på ketogent kosthold, kan dette føkke opp flere systemer i kroppen, blant annet "termostatet", slik at du koker når det er kaldt og fryser når det er varmt. Bytte slankemetode? Her er det gode gamle teller kalorier og sunt og variert. Rett og slett normalt kosthold. Begynt å trene da så trener ca kl 18:00 hver dag. Kanskje derfor. Anonymous poster hash: 0117d...547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå