Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Jeg har svarte ringer og poser under øynene. Har googlet at kalde agurk skiver, og brukte kalde teposer kan legges over for å dempe dette. Har dere dette problemet, og har dere prøvd slike "kjerringråd"? Anonymous poster hash: 177b9...a2a
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Har prøvd det meste, uten hell. Neste blir kirurgisk reduksjon. Anonymous poster hash: fdba1...393
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Har prøvd det meste, uten hell. Neste blir kirurgisk reduksjon. Anonymous poster hash: fdba1...393 Vet du hva det koster? Anonymous poster hash: 177b9...a2a
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 Lurer på om Restylane kan gi et pent resultat. Ville undersøkt det. Mindre skeptisk til det enn kirurgi. Det er uansett helt innafor å ville fikse det. Trist å se uopplagt ut. Det er noe helt annet enn rynker. Anonymous poster hash: 0f9cc...834
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #5 Skrevet 15. juli 2016 Har prøvd det meste, uten hell. Neste blir kirurgisk reduksjon. Anonymous poster hash: fdba1...393 Men det gjør vel ikke ringer bedre, eller? Anonymous poster hash: c43ee...5a8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #6 Skrevet 15. juli 2016 I hollywood bruker de scheriproct...den hemoroidesalven Anonymous poster hash: be3bf...1ed
MammantilNurket Skrevet 15. juli 2016 #7 Skrevet 15. juli 2016 (endret) Hemoridekrem fungerer som bare fy, men det skal IKKE brukes daglig - er mer for en nødløsning å regne. Kremen er laget slik at den får blodårene til å trekke seg sammen og det et ikke bra i lengden. Hvis nok søvn, beskjedent alkoholforbruk og en god øyekrem i kombinasjon med concealer ikke fungerer ville jeg tatt kontakt med en velværeklinikk og forhørt meg litt. Lykke til Har hemoridekrem i skapet til krisetilfeller, ellers er jeg ikke veldig plaget. Endret 15. juli 2016 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #8 Skrevet 15. juli 2016 Hemoridekrem fungerer som bare fy, men det skal IKKE brukes daglig - er mer for en nødløsning å regne. Kremen er laget slik at den får blodårene til å trekke seg sammen og det et ikke bra i lengden. Hvis nok søvn, beskjedent alkoholforbruk og en god øyekrem i kombinasjon med concealer ikke fungerer ville jeg tatt kontakt med en velværeklinikk og forhørt meg litt. Lykke til Har hemoridekrem i skapet til krisetilfeller, ellers er jeg ikke veldig plaget. Hvor lenge varer virkningen? Anonymous poster hash: 177b9...a2a
MammantilNurket Skrevet 15. juli 2016 #9 Skrevet 15. juli 2016 (endret) Hvor lenge varer virkningen? Anonymous poster hash: 177b9...a2a Noen timer. La oss si at du har vært ute seeeent fredag, tatt et par drinker for mye osv. Du våkner lørdag rundt kl.13.00. Du føler deg bakis og du _ser_ ut som du er bakis. Etter lunch (Eggs Benedict) etterfulgt av en Bloody Mary føler du deg ganske "kjørbar", men du ser fortsatt litt sliten ut. Problemet er at du skal på en viktig og superkul fest på kvelden. Her er hemoridekremen GULL! Du ser bra ut helt frem til alle (inkludert deg) er såppas fulle at du ser bra ut uansett 😊😊 Endret 15. juli 2016 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #10 Skrevet 15. juli 2016 Jeg har mørke ringer under øynene pga tynn og ekstremt lys hud. Hjelper ikke med søvn, sunn kost etc. Her har heller ingen kjerringråd fungert, men jeg har lest at man kan sprøyte litt fett under øynene så vil det bidra til at blodårene som gir den mørke fargen blir skjult slik at ringene ikke blir så mørke. Dessverre er det også arvelig, alle kvinnene i min familie har disse mørke ringene. Anonymous poster hash: fb315...388
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #11 Skrevet 15. juli 2016 Hemoridekrem fungerer som bare fy, men det skal IKKE brukes daglig - er mer for en nødløsning å regne. Kremen er laget slik at den får blodårene til å trekke seg sammen og det et ikke bra i lengden. Hvis nok søvn, beskjedent alkoholforbruk og en god øyekrem i kombinasjon med concealer ikke fungerer ville jeg tatt kontakt med en velværeklinikk og forhørt meg litt. Lykke til Har hemoridekrem i skapet til krisetilfeller, ellers er jeg ikke veldig plaget. Velværeklinikk? Er det det samme som hudpleiesalong? Anonymous poster hash: c43ee...5a8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #12 Skrevet 15. juli 2016 Noen timer. La oss si at du har vært ute seeeent fredag, tatt et par drinker for mye osv. Du våkner lørdag rundt kl.13.00. Du føler deg bakis og du _ser_ ut som du er bakis. Etter lunch (Eggs Benedict) etterfulgt av en Bloody Mary føler du deg ganske "kjørbar", men du ser fortsatt litt sliten ut. Problemet er at du skal på en viktig og superkul fest på kvelden. Her er hemoridekremen GULL! Du ser bra ut helt frem til alle (inkludert deg) er såppas fulle at du ser bra ut uansett 😊😊 😂 Vi måtte vært konstant fulle her hjemme da for ikke å se det. Så virkningen er bare noen få timer? Hi Anonymous poster hash: 177b9...a2a
MammantilNurket Skrevet 15. juli 2016 #13 Skrevet 15. juli 2016 😂 Vi måtte vært konstant fulle her hjemme da for ikke å se det. Så virkningen er bare noen få timer? Hi Anonymous poster hash: 177b9...a2a Ja. Man kan si at det er en "Askepott"-situasjon der 😂
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #14 Skrevet 15. juli 2016 Ja. Man kan si at det er en "Askepott"-situasjon der 😂 Hm. Får bruke slik krem ved spesielle anledninger da. Blir posene større ved bruk av den tror du? Anonymous poster hash: 177b9...a2a
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #15 Skrevet 15. juli 2016 Hermoride salven alkosanal funker raskt men har ikke langsidig virkning fordi du bør jo ikke bruke den hver dag. Bruker Tua trend og den fungerer veldig bra på å drenere bort poser under øynene langsiktig, den stammer opp huden også. Anonymous poster hash: 55f91...3d7
MammantilNurket Skrevet 15. juli 2016 #16 Skrevet 15. juli 2016 Hm. Får bruke slik krem ved spesielle anledninger da. Blir posene større ved bruk av den tror du? Anonymous poster hash: 177b9...a2a Nei, men huden under øynene er tynn og sårbar. Hemoridekrem er stere saker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå